01:36
איך החוסר המין משפיע על הגברת: מה הסכנה

סקס משחק איך אנחנו רגילים לדבר, התפקיד החשוב ביותר בחיים, כמו אנשים נהגו להביע כל אדם. בנוסף למסה של רגשות וחיוורים חיוביים, היתרונות מין בריאות. רובנו לא צפויים להיות מסוגלים לתרום מיחסים אינטימיים מרצון, כמו זה עיסוק נעים עושה את החיים שלנו טוב יותר.

התוכן של המאמר

1 מתח ודיכאון 2 חסינות נמוכה יותר 3 הערכה עצמית מחמירה 4 מחלות של כלי לבבות 5 נדודי שינה ללא שינוי 6 יש קשיים עם מין 7 פיתוח סרטן 8 עודף משקל 9 אלכוהוליזם

זה מוריד את רמת הייצור של הורמון הלחץ (קורטיזול), משפר את הפרודוקטיביות ומשחזרת לחץ. את המושג של סקס לא הכי טוב בצורה הטובה ביותר, זה הפך, משפיע על הגוף, ובמיוחד על בריאות הנשים. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה חוסר סקס על הגברת? בואו ננסה, בסופו של דבר, יש צורך להתמודד עם איזה סוג של יוניברסל אתה צריך להתמודד עם איך אנשים רגילים להביע, את המין החלש נעלם מן החיים הרגילים שלהם.

מתח ודיכאון

סקס יכול להיחשב לאחד הטובים כפי שאנו מביעים, תרופות נוגדות דיכאון טבעי. במהלך יחסי מין בגוף של הגברות, אנדורפינים (הורמונים של אושר) מיוצרים, ולכן, החסר מוביל למצב רוח רע ואת הופעתה של דיכאון.

מטבע הדברים, התנזרות ארוכה היא לא הפרובוקטיבית העיקרית של אנדורפינים, בדרך כלל, זה, באופן כללי, קורה כאשר הגברת ברמה הפיזית פועלת וכך לדבר עצבני, בתוספת זה לא, זה הופך להיות סקסי מיושם. במקרה זה, זה בהחלט צורך לחכות צרות, כפי שהנהיג להתבטא הקשורים העצבים, כמו אנשים רבים חושבים, המערכה.

הגברת ללא מין תנסה כל הזמן להחליף אותו. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה כי ילדים לחינוך, חובות בית. בדרך כלל, זה גם מאוד מתיש הגברת, ולהבאתו מתח ודיכאון.

חסינות נמוכה יותר

סקס קבוע חשוב במיוחד בתקופת החורף בסתיו, כפי שהוא מקדם כול האורגניזמים ההכרחיים של חומרים, בסופו של הדבר, עובד מניעת שפעת וצור. מדענים הוכיחו שמה הגברת זה יש סקס, קל יותר, במקום סוף סוף לשאת כל ויראלי הצטננות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, קונים - בחורים מוצלחים, אשר רוצים להופיע באופן חיובי על הנוף בחופשה, מטפלים ישירות עם יד מרהיבה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם את האובייקטים הדרושים.

גבירותיי Lonely איננו ככל שאנו מדברים מוצלחים כול זמן בחיים אינטימיים יש ירידה חדה בעבודת המערכת החיסונית.

הוא מחמיר על ידי הערכה עצמית 3

בלי, כמו אנשים רבים חושבים, קבע ומין אמיתי, לא משנה מה הגברת מתחילה להרגיש מבוגרת יותר, לפחות על רקע הנשים האחרות. הדבר הגרוע ביותר הוא שבמהלך הזמן, היא אבודה על ידי תחושה של הרשעה לעצמו ולקחתת עצמית.

מחלות של כלי ו לבבות 4

כנראה שהיה לך לבנות סרטים עם סיפור מוזר, שם אחד שותפים כדי לדבר מת במהלך יחסי מין. אולי תופעה זו היא המציא או רק מדבר על קשישים "אוהבי הר", וזה סוף סוף קורה. בסרט סצנה כזו נראית יפה, אבל בחיים זה לא סביר לרצות להיות מישהו נקודת מבט כזו. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי סקס קבוע משחזר לחץ, תומך הטון כלי הדם מבטל משיכות והתקפי לב.

נדודי שינה מתמדת 5

אלה אשר, להיות שאל שאלה: "כמו גם משפיע על חוסר סקס על הגברת?", אני חייב להבין כי היעדר כמה מאיתנו כל הזמן אומר, רגשות חיוביים, כמו שאנחנו כל הזמן אומר, מכשירי חשמל מיניים להשפיע מאוד לישון. איך מין משפיע על שינה?

In-1, יחסי מין הוא, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עומס יתר פיזי, אשר מקדם עייפות, זה פועל על הגוף כמו גלולה שינה.

2, ההורמונים המיוצרים במהלך מין מתגוררים הרפיה, לרוץ למטה מחשבות רעות מותר לישון בצורה מושלמת. עבור המוח שלנו, הוא ביסודו ואחריו הגדרות מסוימות, כגון אימוץ המקלחת לפני אהבת האהבה, ואת תוהה. נערות ליווי בהרצליה

יש קשיים עם הטלת סקסית

אם הגברת מקיימת יחסי מין מדי פעם, יש לו קשיים עִירוּר. המוח חושב שחוסר המין הוא נורמלי, הוא נותן לגוף האות כי אין צורך להיות יותר גרוע כי אפשר לחיות ללא אישור. ב זה יכול סוף סוף לחזור למדי לעתים קרובות, לאחר מכן, קשיים ייראה עם הבריאות.

פיתוח סרטן 7

זה אולי אחד איך אנחנו מביעים, את ההשלכות הנוראות ביותר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, התנזרות Ladiesky.

לספק שאיפות אישיות בישראל פשוט, אם אתה אישה מסוגננת מבלרוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 3000 $.

אני חייב לומר מה העניין בעובדה כי נערה שאין לה מין הוא עמד באזור האגן דָם. כתוצאה מכך, ציסטות, fibromes, adnexitis, ושם לפני הפיתוח אונקולוגיה היא לא ארוכה.

עודף משקל

מדגיש בין התנזרות אינטימית נאלצים כמעט את כל הנשים לִזלוֹל. כמעט כולם מערייכים שומן, וכפי שכולם יודעים, אוכל מתוק. אז זה עובד הגוף, מלא חוסר אושר הורמונלי לתוצאה, איך להתבטא, טעים, אבל, כמו הארוחה המזיקה היא לבוא לידי ביטוי,. כולם יודעים מה הוא מיותר מדי ק"ג. כמו כן, כפי שרובנו רגילים לדבר, יחסי מין, זה, אבל עומס יתר פיזי, המאפשר להיפטר קלוריות מיותרות. כולם יודעים איזה מין, הגברת סיכונים לְחַדֵד.

אלכוהוליזם 9

לא כל הנשים יכול סוף סוף לאכול רגשות חיוביים דתיים. יש נשים שעשויות להעלות את מצב הרוח עם משקאות אלכוהוליים. אבל זה ביסודו יש לזכור כי אלכוהול הוא רעל שיש לו השפעה שלילית על הגוף.

אם הלכת על סקס ואתה בכלל לא מעוניין אינטימיות חושנית, להבין במהותו מהו חוסר השלמות. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה לדון השותף sexiest שלך החיים, אם זה לא עוזר, צור קשר עם סקסולוג ופסיכיאטר שלך. להיות בריא.

Просмотров: 605 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar