10:43
יציבה מועדפת למין: לחשוף את הגורל 5

חיים אינטימיים של בני זוג בודדים.כך כדי לדבר נוגע לאורגזמה הגברית, אם כן יש לציין כי הכל בהחלט לשווא שכולם מאמינים כי זמן רב אורגזמה זמינה רק לנציגי הגברת. נגד, שפיכה, הוא עדיין יכול להמשיך במשך זמן רב תהנה פריקה.

תארו לעצמכם את המטרות שלהם בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל מענג מ בלארוס. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5500 יורו.

להבטיח איש מרובות אורגזמה יעזור שותף מנוסה שמבצע גירוי של זה, כפי שאנו יכולים לבלות את בלוטת הערמונית להיות מדבר. כך, סיכום האמור לעיל יכול בביטחון רק אומר כי בנוסף תנוחות מרגשות רלוונטי יכולות להבטיח לעצמך איך לעבוד, רגשות שלא יתוארו מחיים אינטימיים.

1 משלוח גבר תענוג 2 רודיאו 3 ניואנסים ליידי אורגזמה 4 רוכב 5 סגנון Doggi 6 חיוג יישור 7 היפוך רוכב בשילוב עם מספריים 8 גשר 9 צימוקים זכר וגברת אורגזמה

במקום שותפים לאהוב אחד את השני, הם יוכלו מיומנות רק עמדות חלופיות, ובכך להביא לא יתואר, כפי שהנהג.

לִמְסוֹר תענוג מני

איך לשמח זכר נקה לחלוטין אריק סיגלו מאמריקה. הוא בקלות מניות עם גבירותיו של הסוד של איך לכפות אדם כדי לקבל בלתי נשכח הנאה. אנחנו מדברים על המיקום של רודיאו. מה לדמיין איך אתה מדבר בכלל רוב נציגי הגברים?

רודיאו

כמו לא מודע, אבל סקסי המיקום תחת הכותרת המסקרנת "רודיאו" ידוע לחלוטין כמעט לכל זוגות. יש לציין כי האמת, לא כולם מדמיינים אותה פעולה מרגשת בלתי ניתנת לזיהוי נציגי גברים.

כמעט בכל מה שהוא דומה למצב המפורסם "רכיבה". ההבדל היחיד בין התנוחות - הגברת אינה פנים לאדם, אלא להיפך, לאחור. עם כל זה, אדם חייב להתיישב בנוחות על גבו, כפוף עם כל הרגליים האלה בברכיים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה כי השותף, שוקע עליו כורעים, לאט מציג זין הפין ויושב עליו. ידיה עם כל זה מנוחה, איך לעבוד, ברכיו של גברים, עוזרים לעשות מעשים מתקדמים לפני נוזד.

במקום להיות מדויק יותר, אז התנועות נעשות תחת הטכניקה של up-down. אולי העובדה כי עבור הגברת הזאת נראה להיות עם, כפי שכולם מובנים, הפין ולאחר מכן, שוב, 100 אחוז יושב על זה. Sexology הרשמי אומר כי כמעט כל הנשים מנסים להימנע ישירות תנוחות אלה במהלך יחסי מין. זה בהחלט אפשרי, לשים את זה בעדינות, להסביר הן סיבות פיזיולוגיות ופסיכולוגיות גרידא.

ולא יחסית לפיזיולוגיה הכל לקבל את זה ברור, אז תנאים מוקדמים פסיכולוגיים כמעט כל לגרום מבולבל. אז, מתברר כי ישירות בתנוחה זו של הגברת בכנות מציין אדם של המיניות שלו, מייצר עם כל זה זיכרונות קבועים.אחרי זה, אדם עוזר לגברת לזוז, אנרגטית לסירוגין, כמו רבים חושבים, לדחוף אותה ומושכת למטה. עם כל זה, הגברת מותרת, כפי שכולם ברורים, להחליט ביותר, איך ישירות לפעול ברגע אחד או אחר. כמה בני זוג הם לגמרי 100 אחוזים נראה לתת ברצון של ידיים זכריות חזקות. כמובן, כולנו יודעים היטב שאחרים - להיפך, לוקחים את התפקיד הבטון ביותר בפעולה.

אריק סילגל מייעץ לעבור לתנוחה "רוכב להיפך" מסוף המשחקים. זה גם מצביע על וריאציות זמין בעמדה המסוגלת להשיג הנאה. במקרה זה, הרגליים התכופפו בברכיה לנוח על הרגליים, עם כל האיש הזה, בסופו של דבר, תומך בגברת בידיים באזור העליון של הירכיים והמותניים. עמדה זו כבר כשלעצמה מביאה תענוג גדול לשני בני הזוג.

לפיכך, ולא הגברת, בסופו של דבר, מורכבות הגוף עצמו, נראה כי קשה מאוד להירגע במהלך יחסי מין כאלה.באשר לגברים, הם הטבע האמיתי משלהם הוא גם אסתט. זה נראה התבוננות ישירות משלך הפין בשילוב עם קצב נעים הישבן בן הזוג הוא עבורם מרגש במיוחד, כראוי, גירוי מיני, 100% הבטיחו לקבלת אורגזמה בהירה בולטת, שעדיין היא ארוכה, בסופו של דבר לבדר זיכרונות על עצמך. איך נציגי חצי הזכר אגודות - זה באז שלא יתואר, סוף סוף לעזור בדיוק איך אנחנו רגילים לקרוא, מנוסים ופיתוי בענייני אהבה.

הם ללא עזרתם של אחרים לעורר את אהובתם, כפי שאנו מבטאים, עושה תנועות קצביות במזג החלים. נשענת קדימה, היא מגדילה את תחושת החיכוך בפני עצמה, דוחה את היפוך - מגדילה את עומק החדירה. כך, על השקפת מטפלים למין, לאורגזמה, בסופו של דבר, לא רק שהאיש יובא, טוב, ושותף שלו.

Nuances ליידי אורגזזמה 3

רוב האופן שבו כולם יודעים את הסקאולוגים המפורסמים של העולם, כולל ונסה מרין, קדוש משוכנע שאתם יכולים להביא לגמרי את כל הנשים לאורגזמה, ללא קשר לתואר נוקשותו או המתווים שלה.

כמה מין חודר שלהם נותן אי נוחות, כך עבור הפרס של אורגזמה מומלץ להם, זה הפך להיות אחד של 5 תנוחות הבאות כי בהחלט להפוך "אירוע" מוצלח. אולי העובדה שאתה לא צריך להכחיש את עצמך בהנאה לחוות בתורו כל אחד מהם ולאבטח את הרגעים שלי של גן עדן הנאה. זה יכול להיות גם כך, ולאחר מכן רשימה של פריטים מין insitabits, תנוחות מרגש:

רוכב; סגנון Doggi; יישור חייתי; Rolver Rider בשילוב עם מספריים; לְגַשֵׁר.

שווה לנסות כל מהם, אחד מהם בהחלט להוביל להצלחה.

Rider4

מציג את עצמך תנוחה זו, אתה יכול לראות את האיש שוכב על הגב עם הרגליים כפופות בברכיים (באופן כללי, הדבר האחרון הוא אופציונלי לחלוטין). ליידי יושבת על שותפה מלמעלה, אוחזת בחוזקה את רגליו. יותר ויותר לשווא כמעט כל הנשים לנסות במהלך מגע מיני "לקפוץ" על הזין המיני למעלה.

אבל, כפי שהפך, התרגול והניסיון של סקסולוגים מראה, זה אומר הרבה יותר, כפי שכולם מובנים, רגשות נעימים להביא תנועות מתנדנדות לקראת קדימה ואחורה. מפותח באיכות הגבוהה ביותר סוף סוף לנהל "לכתוב" דמות איור לאגן.

מנגנון העבודה הוא כמו כולם, ציוד מיני רגיל לאפשרות. הגברת מתחת לראש היא 100% מסוגל בלי עזרה של אחרים, בסופו של דבר, לשמור תחת שליטה משרעת, קצב, זווית ועומק חדירה במהלך תנועות. כמובן, כולנו יודעים היטב אילו עמדות רבות מותרות לקרוא לזה יוניברסל.

יתרון נוסף נראה כי אדם, להיות כמה באים לידי ביטוי, תנוחה כזו אינה מגורה במיוחד בפרט. לכן, מאצ'ו יכול "לצחוק בקרב" הרבה יותר. במילים אחרות, השותף שלו יש הרבה יותר זמן להיות שואף.

כי, באופן כללי, נוגע לאפשרויות, אז כאן אתה לא יכול לפספס את המיקום של "רוכב לאחור" ? עם בן זוגה מתיישב חזרה לגבר (בדרך כלל, המיקום "רודיאו" מתואר בדקדקנות מוקדם יותר). ולא גבר ישים כרית מתחת לגבו, עומד באופן שגוי על פני הגיהינום שלו מיטות, הוא, בסופו של דבר, ישנה את עמדתו של החבר שלו. זה יישאר גברת לקבל גירוי איכותי של אזורים אחרים בנרתיק. לזרוק את השותף בחזרה יכול גם לסמוך על העובדה כי בן הזוג שלה אינו מבולבל, והיא תקבל קליטס נוסף.

Doggi Style5

ישירות כל כך אופנתי הביטוי מתקבל כעת להתקשר לכל מי שהיה מזמן מהווה "כלבים". שני השותפים בנוחות ממוקמים על הברכיים. מיקום presposes חדירה של גבר בגברת עצוב. עם כל זה, אתה יכול להגיד זאת, לפי שיקול דעת הצמד עצמו הוא רק גבר, רק גברת או לחלוטין - שני השותף.

תנוחה כזו היא אידיאלית עבור נראה כי נציגים להיות גברת שלא יכולות לקבל אורגזמה נרתיקית עמדות אחרות. הוראה זו בזה כמעט כל דבר תורם overestimated את עוצמת התנועות ואת היכולת לקבל עניינים נוספים בנקודה של ג 'י. אגב, לגבי גירוי של הדגדגן, זה יכול להיעשות ללא עזרה של אחרים, ואתה יכול להתחבר יד זו של שותף או אחד של מין רבים צעצועים. ואכן, היתרון, טווחם במין שלנו - המפרקים הוא די גדול. https://tkescorts.com/

דוגג - סגנון Tokget הוא טבוע אפשרויות ביצוע. לקבלת תצורה של זווית ועומק החדירה, שותף לא יכול להעלות את המקרה או, להיפך, אפילו נמוך יותר, באופן כללי, לרדת למיטה, דגש עם כל זה על מרפקים.

מינים 2 של מיקום אולי בכלל, שותף לינה ליד המיטה. אופציה כזו מספק את החדירה הגדולה ביותר של תנועות עשירות. ולא פרה מבקש לשים את זה בעדינות, כדי להשיג תחושה של אינטימיות גדולה יותר, הם יכולים פשוט לשכב (באופן טבעי, גבר עם כל זה, בסופו של דבר, ממוקם על גבי).

שלום יישור 6

את הבסיס לביצוע זה פוזיציות לבסוף, תנוחה מיסיונרית-נדונה לכישלון. רק בפרט זה מקרה שאדם צריך לעלות קצת יותר. עם כל זה הוא מחליף קלאסי קצבית חודר תנועות על הזזה.

העיקרון של מעשה בלתי הולם עמדות לקבלת קבלת, כמו הרבה מייעוץ, אורגזמה של הנשים, לשים את זה בעדינות, מוסבר בפשטות - עצם הערווה שותף מקרוב בא במגע עם הדגדגן, מתן הנאה נוספת. ישירות ללא גירוי זה לא יכול לעשות כמעט כל גבירות חמוד עבור פרס אוֹרגַזמָה. כולם יודעים שלמרות פעולה כה מסיבית על שני השותפים, ייתכן שהתנוחה באומץ להיות קשור במיוחד לעבודה ומו"ל.

כדי לגזע שלך הגירוי של הגברת צריך במובן המילולי של המילה "לחשוף" את העליונה שפתיים מין (זה מאפשר, כמו רבים באים לידי ביטוי, הקלולוג הנשי נוגע הדוק עם חשוף גוף שותף). בתנוחה זו אתה יכול גם לשנות את זווית החדירה. אֶמֶת, עם כל זה, את כרית מתחת לרגליים תצטרך לשים גברת. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על מה יותר נוסף אתה יכול להשתמש חומר סיכה כדי להגדיל באופן משמעותי רגשות עם מחוזק מחודד.

לַהֲפוֹך רוכב בשילוב עם מספריים 7

עמדה כזו היא הוגנת המיוחסים ל- sexologists כדי מסובך יותר בטכניקה של ביצוע.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו לנחש שגוי כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כך, בעובדה זו זה לא מקשיב להשתיק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

יושב גב ק ' פניו של פרטנר, הגברת נודדת את רגליו סביב אחת מרגליו כפופות זה בברך. בתנוחה זו, יש גם גירוי דגמי חזק כל כך לדבר, ו בקרת הטמפרטורה ועוצמת התנועות כמעט 100% רק שייך לגברת. כמעט הכל, הראשון מנסה תנוחה כזו, ניסיון התרגשות נוספת כבר בגלל החידוש שלה.

שינוי המיקום של הרגליים (סידור שלהם נרחב או, להיפך, מזוהם קרוב יותר), נשירה כדי להפוך או להישען קדימה, גברת, זה היה מסוגל לעשות סקס בתנוחה זו שונה מאוד.

גשר

טכניקה ביצוע מיקום זה כמו כן מקורו כמו תנוחה מיסיונרית. אחרי השותף הזה אמצעים, לשים את זה בעדינות, להרים את האגן, ואדם - לקחת את הברכיים.

עמדה כזו היא אחד המעטים, אשר מסוגלים לספק לא רק את החדירה העמוקה ביותר, ובאופן כללי, כדי להבטיח, כמו רבים באים לידי ביטוי, גירוי נוסף של נקודה G (הדגדגן של הדגדגן עבור השותף לא עושה שום קושי, להיפך, לעשות פעולה נוחה מאוד).

כמו אפשרויות לתנוחה זו, זה יכול להיות, לשקול הרמת או להקטין את הגוף של אדם (זה משנה באופן משמעותי את זווית החדירה). אותה תצורות מיקום הגוף, זה יכול להיעשות על ידי הגברת. עם כל זה איך כולם אומללים, רגשות מיוחדים, היא עטפה את רגליו לגברים או סוגרת את רגליו על כתפיו. תצורות אלה מסוגלות לשפר באופן משמעותי את עוצמת מין הנישואין.

צימוקים זכר וגברות של אורגזזמה

כמעט הכל הוגן למדי מאמינים כי אורגזמה טובה יותר נראה רק חזרות מרובות שלו. Sexologists הוכח כי ניתן לתכנן אותו ולארגן מראש.

הסוד הוא מרובים SuperOrgang עבור גבירותיי הוא לעתים קרובות רק רק בהתאם לגירוי של נקודת G, אשר הוא ב הנרתיק (על הקיר הקדמי). אורגזמה לטווח ארוך תורמת גירוי של צוואר הרחם. זה סביר, שכן ישירות יש רבים כפי שהיינו קוראים, קצות העצבים האחראים להרגיש אורגזמה. לכן נקרא אורגזמה בולטת להשיג את השיטה של ​​גירוי נוסף של הדגדגן.

רכיבה על המיומנות של השותף במשך מאה אחוז הסרת גבירותי על אורגזמה כפולה שילוב אפשרויות הנרתיק והדגדות שלה.

מה מרגש כמה שותפים הוא בלתי מתקבל על הדעת באופן מוחלט על אחרים. יתר על כן, sexologists מתפללים כי ישנם תנוחות מרגשות מסוימות המסוגלות להשתנות, כפי שכולם מובנים, חיי המין של כל השותפים. התוכן של המאמר מהם לפעול יותר מכוון לנשים, אחרים, להיפך, שואף לקבל אנשי הנאה.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא הרבה מי יודע מה עובד במשך יותר מ -10 שנים. עזרה זוגות פשוט לאפשר את הקשיים איך לעבוד, חיי מין.

סקס יכול להיות מעורב ב 10 kats. רובם דורשים אימון גופני אדיר. יותר ממחצית העמדות הזמינות נעשות לא לקבל אורגזמה - הם נדרשים כדי להפוך אותו למאה אחוז, בסופו של דבר, ליהנות הפעולה עצמה. זה טוב מאוד להדגיש את העובדה כי השלבים הראשונים בעולם אינסופי, כפי שכולם יודעים, של הנאה מינית. יתר על כן, השותפים צוברים אומץ ו "מתן" את התחרות על גבולות חדר השינה, ועל העובדה - ומעבר לגבולות הבית. מאוחר יותר בעקבות פרקטיקות חדשות, BDSM, משחקי תפקידים, חיבור צעצועי מין, סקס קבוצתי, שותפים לשתף - כל מה שבסופו של דבר, מספיק אומץ ופנטזיה שלך!

Просмотров: 376 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar