09:35
תחפושות לריקודי בטן

תחפושת רקדנית הבטן כוללת חצאית ארוכה ועשויה לכלול חולצת חזייה או לא. אורך החצאית השתנה במהלך השנים, אך באופן מסורתי מורכב משני אורכים, שונים בפרופורציה או תלויים בדרך כלשהי בלבוש הנלבש בכל קצה.

באופן מסורתי התחפושת נתפרה על ידי האישה בעצמה, והבגדים היו לעתים קרובות רקע משוכלל ולבוש לריקודים.

בדרך כלל התנועות העליונות הנדרשות לז'אנר הריקוד הזה מחייבות צ'נצ'ר מסוג גב פתוח, אם כי הוא הותאם לנשים מערביות ובכך נותן להן חופש תנועת זרועות לרקוד בחרוזים או בעבאיה עם שרוולים פתוחים עם מכנסי הרמון נוצצים.

כיום ישנם עיצובים נפלאים זמינים המאפשרים לקורא הממוצע למצוא מישהי שתכין תחפושת יפהפייה לריקודי בטן במחיר סביר.

תחפושות לריקודי בטן מיוצרות באמצעות בדים מיוחדים הנמתחים כדי להתאים לבליטות הנגרמות מסיבובי ירך.

תחפושות לריקודי בטן משווקות בצורה אגרסיבית ויש להן ביקוש עצום ברחבי העולם. אבל אג'נדה של שקיפות, אתיקה ופמיניזם דורשת לחשוב מחדש על הערכים החברתיים של הבגד בהודו.

"כרגע, להחלחל בסביבה שבה אומרים לאדם ששמנון זה רע ומתהדר רק בטלוויזיה" קלרה טוען שבגד שמנסה להסתיר שומן, גם - זה וגם בטן נפוחה - כבלתי רצוי יכול לספק תובנה חדה לגבי מה חולה על החברה שלנו פרצופים בכל הנוגע לתפיסה גופנית.

תלבושות ריקודי בטן התפתחו בשנים האחרונות כדי לאפשר לרקדנים ליהנות מצורת האמנות ללא הפרעה לבגדים.

ככל שריקודי בטן גדלים ברחבי העולם, יותר סגנונות ועיצובים צצים. תחפושת ריקודי הבטן נועדה להיות קלה לרקוד בה, מושכת מינית ולתת לאישיות של רקדנית לזרוח מבעד לשמלה. נערות ליווי בצפון

תלבושות לריקודי בטן, המכונה לעתים קרובות "תלבושת רקדנית בטן" בארצות הברית ובקנדה, הן תחפושת וודוויל לרקדנים אמנותיים המופיעים לחלוטין או בעיקר ביציבה אנכית, תלויים מתחת ליד מתמיכה מעל הראש.

רקדנית בטן לובשת בגד שמציג פלג גוף עליון גמיש, כולל הטבור שלה ולפעמים הגב. אפשרויות לבוש רבות מעוררות סגנונות מזרח תיכוניים קלאסיים כמו 'מכנסי הרמון' עם קפלי בד מפותלים באמצע הירך.

רקדנים מצריים לובשים אל עלייה (שמלה מצרית כמו חצאית נשים מצוידת בצורת אפרסק עם חלק עליון תואם), רעלה על הראש ועניבה על המותניים. נערות ליווי בתל אביב

בד שמס ראן, סאטר או קילט, הזמין בצבעים שונים, משמש לייצור תחפושות לריקודי בטן לגברים ולנשים כאחד.

ריקודי בטן משמשים כצורת ביטוי במדינות רבות ברחבי העולם כולל מצרים, טורקיה ואוסטרליה. צורת ריקוד זו נעשית עם אור הרקדן על רגליו ומבצע תנועות פנימיות. תנועות רועד הציצית של הרקדנית מסמנות את החושניות של מה שאתה רוקד עבור הקהל כדי לספק את התחושה הזו.

בעת מחקר על צורות באינטרנט עבור מדריכים להכנת תחפושות לריקודי בטן, רוב התמונות היו קישורים לספקים שמוכרים חומרים שונים לקנייה וגם דוגמאות.

Просмотров: 69 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar