12:31
איך ללעוס איש פי הטבעת - מחפש נקודה G

במין עם אדם אהוב אין איסורים על כמה באים לידי ביטוי, פנטזיה של נשים. ואם אדם לא יבקש ממך לעשות דברים מסוימים, זה לא אומר שהוא לא רוצה לחוות את זה. יש נאום על סקס אנאלי, רק לא גבר בשבילך, ואתה גבר. זכר פי הטבעת היא רגישה מאוד, גברת היא יפה לדעת כמה טכניקות, בעזרתו היא תוכל לספק גבר הנאה בלתי ראית. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שאתה יודע איך לרצות את פי הטבעת של גבר ולמצוא אותו מנקודה G שלו, סקס יגלה לך לחלוטין מהצד השני. נערות ליווי במרכז

התוכן של המאמר

1 אננסלינג אמנות 2 בקורס יש ארטילריה רפה

להיות מוכנים לעובדה שאנחנו נראים כמו חור אנאלי אדם יכול לומר כדי לבקש ממך לעשות את זה שוב. אבל הדברים הראשונים הראשון. הכל העובדה היא כי פי הטבעת של הגברים, באופן כללי, יש מספר בלתי מוגבל של עצבים סוֹף. Anusling - ליטוף את שפת אזור פי הטבעת, הם איך אנחנו רגילים לדבר את החלק העקרוני של אהבה אַקדָם. וגברים מקבלים את אותו הנאה ממנה כבנות. המכשול היחיד עשוי להיות בלתי מתקבל על ידי שותפים 1 קרא על הרצונות שלך. אני באמת רוצה להדגיש כי אין שום דבר חסין או כמו מביש. איך סקסולוגים הם marous, הסטייה היחידה היא גם את המחשבות כי סקס בעיקרון יכול להיות סטייה. כי אם שני השותפים מוכנים בדיקות אינטימיות, קדימה לפעולה!

אמנות של אנסלינג

מקובל בסופו של דבר, מניחים כי ניתן לרצות את פי הטבעת יכול רק בנות. אבל כמעט כל הגברים רוצים לנסות לחוות את כל היופי של הליטפים האלה לעצמם, ודפוס כזה, כפי שהיה, לשקול עוול מלא. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל למה לא, באופן כללי, לשמח את ההנאה, איך להתבטא, האדם האהוב לא להבין איך, זה הפך, לרצות את האיש הטבעת.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור Escourttitrice, אשר מצב יהיה להקצות ויהיה חברה יפה.

מקרה רק בהיגיינה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בנות בדרך כלל לשים לב לדפילציה של המפשעה העמוקה ביותר ואת האזור ביקיני, בעוד גברים לעיתים קרובות להתעלם נהלים אלה.

לעתים קרובות גבר פשוט מגולל את הפאב, ואת כל מה שהוא מתחת, חתכים בקפידה גם, סוף סוף עוזב. כי אנחנו משמשים לדבר, בחורה רגילה פשוט ללקק את הלשון, איך משטח המחסום השעיר מתחיל, מעת לעת, חוץ מזה, עם ריח נעים מאוד לא מאוד. הינכם מתבקשים לשים לב כי בגלל שאנסלינג שווה בתוכניות הערב שלך לערב, לבקש גבר מראש כדי להכין את האזורים האינטימיים שלך לחיבה אוראלית.

אתה יכול להתחיל ללטף שלך באמבטיה עם איך מציצה קלאסית הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, לאחר מכן הוא רגיל להתקרב לאזור פי הטבעת. לא לכופף אדם, המעשים שלך חייב להיות חלופי ורך. להיות מעמיד פנים שהוא מוכן לעובדה כי השותף סוף סוף יהיה מבולבל באופן משמעותי - זוהי תגובה משותפת. זה אפשרי בעדינות וללטף את הלשון שלך ואת ספוגים בחבר הראשון, נעים למטה ואת התחתון אל הביצים.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא אחיד רגעים חיוביים בעת עבודה.

לא עושים תנועות פתאומיות, ואת חלקה לחצות את האופן שבו יש אזור אחד אחר. כאשר שותף הוא מאה אחוז רגוע והוגדר לקבל הנאה, להתחיל לעשות את המפשעה, באופן שווה לזוז לעבר המטרה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאנחנו לשון וספוגים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תנועות עגולות איטיות - תאמין לי, האיש שלך חווה אושר אמיתי.

יותר מתאים לתנוחה עבור התעללות כדי לדבר הוא יציבה "69", אז הגברת תהיה הקלה ביותר סוף סוף לשלוט כל מה שקורה.

טומי ארטילריה מתנהלת

דרך פי הטבעת אתה יכול להגיע למרבית מאיתנו כל הזמן אומר נקודת זכר מוסתרת G - הערמונית. כמעט כל הגברים מסוגלים לחוות אורגזמה רק איך אנחנו מביעים, גירוי אחד של זה, אבל זה לא הוגן לקבל את זה.

למגרין, גם אם לילדה יש ​​אצבעות פסנתריות, להגיע לערמונית בעייתי. לשם כך נעשו מעסים מיוחדים, מגוון רחב של אשר מוצג בחנויות מין. כולם יודעים שהם מסתכלים על הדרך היפה ביותר, ולכן מנסים לוודא שהאיש לא ראה אותם. התחל ליישם אותם רק בזמן של סקס, כאשר אדם יהיה גם בשיא ההתרגשות. Neatty ו שווה, קרוב פי הטבעת של המאהב, ורק להסביר לו, מה ההנאה זה מחכה, מתחיל לשים התאמת מין.

כמעט כל הגברים מסתירים לעתים קרובות מה שהם רוצים לחוות הנאה. לכן במקרה המיוחד הזה אין מקום למהר. השתמש בכל הפיתוי ואת נקבה ערמומיות, כדי לא להזיז את המאהב הצעות דומות. נסו להעביר לו שאתה רוצה. זה יהיה רע אם לא אמרו את מה שאתה רוצה לספק לו הנאה ולהבין שהוא בטח יאהב את זה.

בליטס, כמו רבים באים לידי ביטוי, יש רק כלל אחד - הכל חייב להיות, זה נעשה, לקרות בהסכמה הדדית. להבהיר את הציוד איך ללעוס פי הטבעת גבר, ואפשר לעצמך איך להתבטא, מעט, סוף סוף, לשחרר במין ולספק שותף משלו.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. יש צורך להדגיש את העובדה כי קשה לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט כל הגברים לחתוך על ליטוף פי הטבעת ועיסוי הערמונית. אבל הצבע הציבורי, מסה של דעות קדומות וחוקים דמיוניים, תהיה, על העובדה שהיא נכונה ושאויה, מפריעה אפילו לדבר על הרצונות שלך. חבר'ה ביסודו של דבר מבינים לבסוף: מה קורה מאחורי דלת חדר השינה, נשאר רק בין שותפים. הרצון לחוות את קאלות פי הטבעת הוא נורמלי. פנטזיה זו לא אומרת בכלל כי אדם הוא הומוסקסואל סמוי. וכל שאר האגדות ניתן לשכוח גם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה סביב Anyus, זה הפך להיות ממוקד באופן מאסיבי, כפי שאנו מבטאים, קצות עצבים אשר גירוי הוא כל כך ייצור יכול לספק פשוט רגשות בלתי רגישים.

Просмотров: 151 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar