מה זה בעיקר קריירה אטרקטיבית בזמן גופרית פנוי? כמובן, הכנסה מעולה. על שכר ההסלמה אתה יכול להרשות לעצמך חיים מפוארים, לקנות לינה ומכונית, בגדים ממותגים, ציוד ואביזרים, שאר האליטה על הנופש הטוב ביותר בעולם. אבל אז כל זה היה, אתה צריך איכשהו להיות מסוגל להציל את הרווחים שלך ולשמור אותו מן הסבן של האנשים של אנשים טמאים על היד, כמו גם לדעת איך לשלוח כסף מסיור זר שלך מולדת, כמו גם ללא בעיות עם החוק. כל הבעיות הפיננסיות החשובות יידונו במאמר.

מזומנים ולא מזומנים?

באיזה טופס עדיף לקבל את התשלום? השאלה היא די שנוי במחלוקת. לדוגמה, אם הלקוח חייב לשלם עבור פגישה 100 000 ר., זה יהיה קצת מביך ופחד מקצבים עם סכום כזה בארנק כל הזמן לדאוג. מצד שני, הקבלה הרגילה של העברות גדולות לכרטיס יכולה לגרום לשאלות משירותי אבטחה בנקאית.

אז אתה כן? מזומנים בטוחים יותר ויותר במונחים כי לא ניתן לפקח על שיטת תשלום זו. יתר על כן, הלקוח אינו מכריז על הנתונים האישיים שלו כי יהיה גלוי בעת העברת נייר. יתר על כן, כל עסקה פיננסית ללא מזומנים ני ... Читать дальше »

Просмотров: 123 | Добавил: connies9uw | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אתה יודע, זה קורה: לא משנה איך הכל בסדר איתך עם גבר במיטה. לא משנה כמה כמעט אין זוועות כאלה שהחברות שלך לפעמים אומרים, הם אומרים, "אתה משקר וחושב" הייתי בקרוב לסיים ". ובשבילך זה לא כואב, בשבילך, אפילו כמו נעים ... אבל עדיין משהו לא בסדר, ואחרי כמה סקס אין ברור, אבל עייפות מקסימלית ואדישות (ולפעמים אפילו ציד מעט).

התוכן של המאמר

1 תשעה שלטים כי יש לך יחסי מין לא עם אותו אדם

איך להבין שהכל הלך רחוק מאוד, וזה לא מקרה חד פעמי של סויה גרועה, אבל נטייה היא לגמרי? לתפוס תשעה סימנים שמשהו השתבש.

9 סימנים שאין לך מין עם אדם זה

אתה להימנע ממין איתו.

אתה לא יכול לחשוב נכון ומודע "לא, אני לא רוצה להתמודד איתך עם אהבה, ובאופן כללי, הם חפרו ממני, קאובוי," אבל המוח שלך, בתת מודע יודע הכל: אתה לא רוצה.

אתה פשוט לא רוצה להתוודות על עצמך, כפי שהוא נורא, כי השאלות ייקבעו מאחורי הכרה זו: למה אתה לא רוצה? וכאשר סיים לרצות? ביקשו קודם לכ ... Читать дальше »

Просмотров: 128 | Добавил: connies9uw | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס הוא תהליך שבו יש עבדים מובילים. מי מלמעלה? Who מנהל את התהליך? כמה זוגות רגילים באופן שווה להפיץ תפקידים במיטה, בעוד אחרים להתמקד על הבחנה ברורה בין המנהיג לחדיד.

התוכן של המאמר

1 מבין דומיננטיות והגשת 2 דומיננטי - סה"כ 24/7 3 חדירה גורם לך להכניס 4 דומיננטי השותפים הם אנוכיים או להוטים עבור הרשויות 5 כנוע שותפים חלשים או בעלי הערכה עצמית נמוכה 6 של הסכמה דומיננטיות וכפיפות

אם הקורא יודע קצת על היחסים, שם יש מנהיג ללא ספק הקורבן שלו, הוא כנראה מכיר את הרעיון של BDSM: עבדות ומשמעת, שליטה והגשה, סדיזם ומזוכיזם. דומיננטיות והגשה - תפקידים הטמונים ברוב הזוגות. הבנת איך אתה צריך להתנהג בכל אחד מהתפקידים האלה, יכול לעשות הנאה חסרת תקדים.

הֲבָנָה שליטה וכפיפות אני

דומיננטיות - Exchange כּוֹחַ. דומיננטי שולט ושולט, ואת השותף הצנוע הוא לִשְׁלוֹט. במין, תפקידים אלה מתבטאים בדרכים שונות. רָשׁוּת, מחליט כיצד מה תופס כמה זמן יתקיים מעשה מיני. היא קובעת כ ... Читать дальше »

Просмотров: 130 | Добавил: connies9uw | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)