14:24
בחור לשעבר רוצה סקס: מה לעשות?

במקרים בהם מופיעים שוב אהובים בחייו של אישה עם הצעה "מעניינת", לא נדירה כל כך, כפי שהיא נראית. ואם הוא היה יוזם של פרידה, אישה עדיין חווה רגשות רכים, את הסבירות לעשות טעות, לתת לקול הפנימי צועק - "אני רוצה סקס עם הראשון" כי זה יהיה לאחר מכן להביא הרבה צרות. אז, אתה יכול לשקול מאמר זה על ידי אזהרה.

התוכן של המאמר

למה זה צריך? 6 סיבות להצעות כאלה

קודם כל, למות את האופוריה שלך. "בחור לשעבר רוצה סקס איתי, הוא עדיין אוהב אותי, אולי הכל יוכל לחזור ולתקן?"אז תחשוב, על פי פסיכולוגים, 85% מהנשים. ועכשיו תשומת לב: ב 95% מהמקרים, לא ניתן לשחזר יחסים. על שנותר 5% קצת מאוחר יותר, אבל לעת עתה, שאל את עצמך שאלה:

למה הוא צריך את זה? 6 סיבות להצעות כאלה

אולי הוא עדיין לא מצא זוג חדש, או מצא, אבל - הכל כבר מכיר אותך, נוח, מוכר. אין צורך להתאמץ, לנחש את רצונו של השותף, אין צורך רגשית "להשקיע" ביחסים, לפתח אותם. רק הוא נוח. האורחים ילכו בביקור, לספק איך הוא רגיל, בעת ובעונה אחת, על פי הזיכרון הישן, אולי זה עדיין שם ארוחת הערב יכין. אתה רוצה ליהנות ממך? תן לי ספק. לשעבר שלך - רק סוג רגשית לא בוגרת. הוא לא רצה לקחת אחריות ביחסים שלך כשהיית יחד, ועכשיו, לדעתו, אפילו יותר קל. אנשים אינם זרים, גרמו זה לזה היטב וברחו, שוכחים מכל דבר עד הפעם הבאה.

תחושה חדה חדה. יופיעו, לעשות אותך מאושר במשך כמה שעות, ללחוש מילים חיבה משהו על הטעויות שלך וחרטה ... אתה באופוריה - אהוב ומאושר - והוא ... נעלם ... חוויות, ספקות, חוסר ביטחון.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור Escouttnitsa, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

אחרי כמה זמן הכל יקרה שוב. "נדנדה רגשית" - דבר רע, אפילו מסוכן להערכה עצמית ומצב פסיכולוגי בכללותו. לזרוק סוג זה מהחיים שלך. גברים בבעליהם. הם לא נעים לראות את לשעבר שלהם עם בחור חדש. להכיר בכך שהם לא רוצים אותו, אבל הם רוצים עוד - מכה לאגו הזכר שלו. אז הוא בא להחזיר אותו. רוצה לעזור לו בזה? לא סביר, אם כי?

ההסתברות למצב זה קטן, אבל התקדימים מספיקים. קורה, צעיר לשעבר מתחיל ממש להמשיך. מין מציעה בבירור לא בריא עם רמז של איומים. כן, זה לא סביר, אבל כדי להתקדם במקרה כי מתברר כי בעיות ברורות לשעבר עם הנפש לא ימנע. הבחור הבין את הטעויות שלו, רוצה להחזיר הכל ועדיין אוהב אותך. זה רק אלה 5% התייחסו בהתחלה.

אם בחמשת המקרים הראשונים ברור שראוי לציין את הראשון על הדלת (אלא אם כן, כמובן, אתה לא נוטה מזוכיזם), במקרה של מספר שש צריך לשקול בקפידה. אם הבחור הוא מכוון ברצינות, הוא לא רק מציעים סקס, אבל: מדבר על חייו, לתקשר עם קרוביך, לא אכפת לדבר על מערכות יחסים, יתקשר וכתוב לא רק כאשר הוא שותה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הרמה ויהיה חברה יפה.

הפגישות הגדולות "אקראיות" הן גם אינדיקטור לקיים תחיית הקשר הוא ממש אמיתי.

אתה תחליט. אם יש רגשות ובאותו היחסים הסתיימו, לא היתה טרגדיה - למה לא להתחיל עם גיליון ריק, לתת את העבר? אבל אם זה רק סקס - למה אתה צריך לרוץ מוחץ במעגל?

בהתחשב בתת-מודע את עצמה התחייבויות קשורות עם אדם שבו יחסים נורמליים מלאים מלאים כבר בלתי אפשרי, תוכלו להחמיץ באופן לא רצוני את סימני תשומת הלב של האיש הבלתי מוכר, אשר, אם אתה לגמרי חופשי מן העבר, באמת יכול להיות במחצית השנייה שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הכל תלוי אך ורק על מה שאתה רוצה. רק לזכור - גם אם אתה מסכים למין כדי לענות על הצרכים הפיזיים, זה לא סביר להימנע פרץ הבא של רגשות. ובכל זאת, כנראה עם לשעבר אתה מחייב את המסה של זיכרונות ורגשות נעימים. לכן, אם בחור לשעבר רוצה סקס - עדיף לוותר וללכת הלאה. אם אתה רוצה סוף סוף להרגיש את החופש, ביטחון עצמי לשכתב את הדף של החיים, אתה צריך להיפטר מכל מה שמחבר אותך עם לשעבר. ואפילו יותר צורך להסכים למין ללא התחייבות - רק אדם ינצח במצב כזה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

Просмотров: 3105 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar