במקרים בהם מופיעים שוב אהובים בחייו של אישה עם הצעה "מעניינת", לא נדירה כל כך, כפי שהיא נראית. ואם הוא היה יוזם של פרידה, אישה עדיין חווה רגשות רכים, את הסבירות לעשות טעות, לתת לקול הפנימי צועק - "אני רוצה סקס עם הראשון" כי זה יהיה לאחר מכן להביא הרבה צרות. אז, אתה יכול לשקול מאמר זה על ידי אזהרה.

התוכן של המאמר

למה זה צריך? 6 סיבות להצעות כאלה

קודם כל, למות את האופוריה שלך. "בחור לשעבר רוצה סקס איתי, הוא עדיין אוהב אותי, אולי הכל יוכל לחזור ולתקן?"אז תחשוב, על פי פסיכולוגים, 85% מהנשים. ועכשיו תשומת לב: ב 95% מהמקרים, לא ניתן לשחזר יחסים. על שנותר 5% קצת מאוחר יותר, אבל לעת עתה, שאל את עצמך שאלה:

למה הוא צריך את זה? 6 סיבות להצעות כאלה

אולי הוא עדיין לא מצא זוג חדש, או מצא, אבל - הכל כבר מכיר אותך, נוח, מוכר. אין צורך להתאמץ, לנחש את רצונו של השותף, אין צורך רגשית "להשקיע" ביחסים, לפתח אותם. רק הוא נוח. האורחים ילכו בביקור, לספק איך הוא רגיל, בעת ובעונה אחת, על פי הזי ... Читать дальше »
Просмотров: 3113 | Добавил: connies9uw | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

באהבה רומנים אחרים קורא עבור גבירות, אתה יכול לעתים קרובות לתקשר את הביטוי "בחדר שולט ריח של סקס". אבל יש לזה מקום להיות אחרי כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, איך החאליאית נראה סיים נהנה, וזה שלו מקור ומה זה, נעים או לא נעים? כל השאלות האלה על כך תופעה, כמו ריח אחרי סקס - והם דורשים תשובות.

התוכן של המאמר

1 ריח Postcoital ליידי: למה הנרתיק משנה את הריח שלו 2 סטייה מהנורמה: ריח לא נעים לאחר מִין 3 כל הצבעים של ריחות: איזה זרע מריח ו פריקת דאם 4 ריחות אשר בהשראת מין 5 לשטוף או לא: שאלה קשה עם זה נראה רגיל תשובה 6 הוא ריח של סקס אטרקטיבי? 7 במקום Afterword: ריח של מין וחיים

ריח פסטהלי ליידי: למה הנרתיק משנה את ארומטי

גם למדענים נודעו כי מקור הריח העיקרי, אשר מופיע לאחר יחסי מין, הוא הנרתיק של הנשים. אולי העובדה שהאיש הוא מקסימום מריח מאוחר יותר - במקום שהוא באמת ניסה לנסות, אבל הגברות איברים איברי המין ואמת לשנות איך אנשים משמשים להביע את הריח שלהם. מאיזו סיבה זה מתרחשת?

... Читать дальше »

Просмотров: 5201 | Добавил: connies9uw | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

אם אתה עובד בתחום הפנאי, במיוחד בליווי, אתה חייב להתמודד עם גברים שונים. ובכן, אם כל פרטי הלקוחות נבדקים על ידי מנהל אישי או עובדים של הסוכנות האחראית לביטחון. אחרת, הדברים נמצאים בבנות מחפש לקוחות עצמאיים. לפגוש אדם לא ידוע על בסיס חומר - מסוכן וקל דעת, במיוחד בזמן הקשה שלנו. אבל טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לאף אחד, אפילו אפילו בעל ידע מיוחד, "אגרוף" הרבה מידע שימושי על התמונה בפרופיל או במספר הטלפון.

עולם הטכנולוגיה הוא כזה שכל האנשים לעזוב "מסלולים" ברשת. רשתות חברתיות, אתרים, יישומים, balliffs - שירותים אלה דורשים < לקשור למספר הטלפון, ולכן איפשהו אדם בוודאי להאיר. לאחר שבילה חצי שעה, אתה יכול ללמוד אדם מספיק כדי לקבל החלטה: צרו אליו או לא.

דרכים רבות "לקדוח" מספר טלפון 1. "Google"

באופן מפתיע, אבל גם אם אתה מזין את מספר הטלפון של מנוע החיפוש, אתה יכול לקבל הרבה מידע. זה יהיה הקישורים לרשתות חברתיות שבהן הבעלים רשום ואת המודעות על הרכישה ומכירה של נדל"ן / מכונית, במקרים מסוימים, שם ושם המשפחה של הב ... Читать дальше »

Просмотров: 2980 | Добавил: connies9uw | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

באתר האינטרנט שלנו, השירותים מוצגים, כפי שנקבעו וערוכות מרהיבות מאילת, מתן שירותי ליווי, כגון המעמד הגבוה ביותר. אילת היא להדגיש שכולם יודעים, עיר פופולרית, שבהם ניתנים שירותי ליווי VIP. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כאן תוכלו לגלות סוגים שונים של ליווי: כוכבות פורנו, מודלים ליווי עלית, בלונדינית בלונדינית בלונדינית, ליווי bbw. הלקוח מובטחת לבסוף לשמר בריאות וסודיות.

בקטלוג של האתר שלנו תוכלו למצוא סוגים שונים של ליווי. באילת, אנשים רבים ששמרו בפנים מסחריות מגיעים לעתים קרובות, משום שמספר הנשים למין באילת תשתתף סוף סוף. יותר ביקר על ידי הלקוח שלנו מודעות באילת הם פרסום עבור מלאי עם תמונות, כגון "בנות ליווי VIP". המינימום, כמו ורומי ואנחנו מדברים כל הזמן, קתרים פופולריים כ"מודלים ארוטיים "," בנות למין "," סלי ", הישראנים, רקדנים, ליווי של אוטיה פורנו, ליווי ליווי, ליווי זכר, ליווי טרנסקסואלי.

כל איסלס באילת, באופן כלל ... Читать дальше »

Просмотров: 3001 | Добавил: connies9uw | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)