17:46
דומיננטיות במיטה כדרך להביע אהבה

סקס הוא תהליך שבו יש עבדים מובילים. מי מלמעלה? Who מנהל את התהליך? כמה זוגות רגילים באופן שווה להפיץ תפקידים במיטה, בעוד אחרים להתמקד על הבחנה ברורה בין המנהיג לחדיד.

התוכן של המאמר

1 מבין דומיננטיות והגשת 2 דומיננטי - סה"כ 24/7 3 חדירה גורם לך להכניס 4 דומיננטי השותפים הם אנוכיים או להוטים עבור הרשויות 5 כנוע שותפים חלשים או בעלי הערכה עצמית נמוכה 6 של הסכמה דומיננטיות וכפיפות

אם הקורא יודע קצת על היחסים, שם יש מנהיג ללא ספק הקורבן שלו, הוא כנראה מכיר את הרעיון של BDSM: עבדות ומשמעת, שליטה והגשה, סדיזם ומזוכיזם. דומיננטיות והגשה - תפקידים הטמונים ברוב הזוגות. הבנת איך אתה צריך להתנהג בכל אחד מהתפקידים האלה, יכול לעשות הנאה חסרת תקדים.

הֲבָנָה שליטה וכפיפות אני

דומיננטיות - Exchange כּוֹחַ. דומיננטי שולט ושולט, ואת השותף הצנוע הוא לִשְׁלוֹט. במין, תפקידים אלה מתבטאים בדרכים שונות. רָשׁוּת, מחליט כיצד מה תופס כמה זמן יתקיים מעשה מיני. היא קובעת כיצד וכאשר השותף שלו אורגזמה תחווה בעזרת צעצועי מין, מין אוראלי או גירוי ידני.

אבל זה העובדה שאתה מגדיר את מהלך המין, מכריח את השותף להגשת, לא אומר את זה אתה ניחן בחופש פעולה יש את הזכות לעשות כל שביכולתה ירצו. לעקוב אחר לעשות מה השותף אוהב את מה שהוא הזכיר פעם. שום דבר לא צריך לבוא על.

דבר נוסף הוא להתנסות עם סקס גס, מלוכלך אדונים. זוהי דרך מצוינת ללמוד את תשוקתו של זה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, קונים הם צעירים משגשגים, זה שהם מבקשים בהצלחה מופיעים בפגישה, הליכה תחת יד עם בחורה יפה. הרווחים זהו מספיק, אז כדי לכסות את עצמם לחלוטין לכל צורך.

אבל ברגע דומיננטי מחליט להחיל משהו חדש, אתה צריך לעצור לרגע, שאל אם הוא אוהב את זה לאדם אם הוא רוצה משהו כזה.

מומחים מאמינים כי כל אחד לפחות הצליח פעם לשלוט במיטה, אפילו לא מודע לכך. והשליטה לא תמיד קשורה לבנים, שרשראות, אזיקים ותלבושות עור. זה, מעל לכל, הדדי הסכמה ומכבד.

לשלוט כראוי, אתה חייב בכבוד רב סמכות ופתה שותף.

בשל המידע על מפזרי מין בתרבות - כלומר, לעתים קרובות באמצעות תרבות הפופ, אגדות העיר ומהפה אל הפה, ולא מ מקורות רשמיים, חשופים - יש מיתוסים רבים ייצוגים שגויים של יחסים דומיננטיים / כושלים.

דומיננטי - ממונע 24/7 ___ 247

ברור שלא. הַחוּצָה מיטות יש להם חיים שאינם חלים על אהבה אהבה. ללכת לעבודה, לחנך ילדים ולהיות חברה בחברה עדיין נכנסת לרשימתם חובות. כמה perverts יש כל כך הרבה סקס מוזר כמה הם רוצים להיות.

חֲדִירָה גורם לך specissive2

לא נחוץ זה לחדור צריך להיות כנוע. כתוצאה מכך לא רק גבר מאי כפוף. אז, הדומיננטי עשוי לבקש שותף צנוע הוא חדר. כללים אוניברסליים אינם קיימים, ולכל אחד מאיתנו יש את הזכות להקים את הגבולות שלך ולנהל משא ומתן על גבולות אישיים על ידי משאלות.

דוֹמִינָנטִי שותפים הם אנוכיים או צמא

זה בשורש הלא נכון הַצהָרָה. במקום זאת, להיפך. התפקיד הדומיננטי דורש שליטה עצמית טובה וכבוד לגבולות המתירנות, כך ששני השותפים יכולים לקבל שביעות רצון. דומיננטים נוטים להקשיב לאחרים ולהרשמו לתת קצת יותר מאשר מקבל. זה נובע מכך כי הדומיננטיות במיטה לא אומר, כי אדם הוא אנוכי, תוקפני או תובעני בהיבטים אחרים שלו חַיִים.

כָּנוּעַ שותפים חלשים או בעלי הערכה עצמית נמוכה 4

פסיכולוגים טוענים כי שותפים רבים כנוע הם אנשים בעלי השפעה ניחן כוח בחיים המקצועיים. המיטה במיטה הם מתייחסים כדרך לנטרל לא רק פיזית, אלא גם מתח מוסרי הקשור עם עומס קבוע של אחריות שוכב עליהם. נעלמו, הם להיפטר הלחץ היומיום. דירות דיסקרטיות בחיפה

תפקיד ההסכמה ב דומיננטיות וכיסוף

הסכמה אינסטינטגרטלית חלק ממין. מה שהופך משהו להיפך, ממשיך לעשות, למרות הבקשה עצור, האיש עושה אלימות על שותף. חוסר המחאה אינו אומר הסכמה. הדרך הקלה ביותר קבל אישור הוא לשאול.

אם השותפים מתכננים סקס קשה, אתה צריך לדון בכל הסיכונים מראש, ולא באותה עת תשוקה. חשוב לזכור שגם אם הזוגות קיימו יחסי מין בתנוחה חדשה או השתמשו במין צעצועים חדשים, זה לא אומר שהשימוש שלהם עכשיו אולי כברירת מחדל. אולי מישהו משותפים לא אהב את זה חדשנות, רק אמר בטקטיות. כאן למה בצע את הסכמתם בכל פעם או ליצור מסגרת שבה אתה שניהם יהיו נוח לומר בכל עת אם משהו לא בסדר.

הדבר העיקרי - אל תקשיב למאה, אל תפחד לדבר על הרצונות, אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן. הדומיננטיות במיטה לא צריכה לאלימות הגבול וגס כָּפוּי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל יסודי, אם אתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2,600 יורו.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

פרקטיקות מיניות שונות תאפשר לך לדעת פרצופים חדשים לגמרי של הנאה. אנחנו חיים במאה ה -21 המתקדמת, אבל אנחנו ממשיכים להיות מונחים על ידי סטריאוטיפים מימי הביניים - האיש צריך להיות נשלט במיטה שהוא עמד בפינה רק את ההנאה שלו כי האישה לא צריך לקבל אורגזמה ולא.ד '. כל אלה הם שטויות פרנק. במיטה יכול להיות ניסוי. סקס נדרש עבור הנאה של שני השותפים. הדומיננטיות אינה כאב ולא השפלה. זוהי דרך מצוינת לספק הנאה בלתי נשכחת לשותף ולקאיך עצמו מרגשותיו.

Просмотров: 132 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar