08:58
הכי פופולרי צעצועי מין: מה לבחור?

מגוון של חיי רצף עם שותף יכול להשתמש צעצועי מין. בכל עיר יש כבר חנויות מין מיוחדות, וכיצד כולם אומרים, הכי ביישן היא הזדמנות להזמין רק אינטרנט לאסוף צעצועי מין פופולרי בכמה הם באים לידי ביטוי, תיבת רגיל ללא סמל זיהוי.

התוכן של המאמר

1 פופולרי צעצועים Dame 2 פופולרי צעצועים של גברים 3 uslada לשניהם

פופולרי Dame Toysii

עמדות מועדפות לכבוש סימולטור תצורה, neameable waysizer. לא לכל אחד לא סוד הוא העובדה כי סימולטור של סקס אוראלי ללא תפקידו של גבר. לגמרי מתקרב נשים בודדות, גם אלה שאדם מתגלה כדי לספק את השותף בעל פה. הגירוי יודגש על ידי העובדה כי הזרם של אוויר החזק הוא היגייני מאוד, ללא חדירה חיצונית. רגשות עולה מאשר עם cunniling האמיתית.

Eminate צעצוע מפורנו, מעסה היטאצ'י קסם שרביט. מספר בלתי מוגבל של חרירי כי הם פשוט לא הכרחי. אבל על הציוד הרגיל, שניים, כפי שרובנו משמשים לדבר, מצבים מסיביים ותזונה מהרשת. זה לא סוד לשום דבר, ברגע אחד של הסוללה (ברגע הגרוע ביותר). בנות מאוד מעריץ רק ליהנות המודל הישן.

Hitachi קסם שרביט

צעצועי מין פופולריים שהתקבלו בשורותיהם וכיצד אנו מדברים כל הזמן עם המודל האחרון של העיסוי המפורסם. Lelo Smart Wand נראה אופנתי מאוד, ללא חוטים מותר ליהנות כמה הם באים לידי ביטוי, בכל מקום! ציפוי סיליקון ייתן את ההזדמנות לקחת אותו במקלחת. 8 מצבים, סוללה חזקה ביותר שמחזיקה תשלום במשך זמן רב. כלולה שקיק לאחסון. בחנויות שהוצגו ב -2 גדלים עיקריים.

Lelo חכם שרביט

GVIBE2 מ צעצועים כיף משתתף מפורסם של אורגיות ב פורנו. נראה מדהים, אבל רגשות פשוט מדהים. ציפוי סיליקון, סוללה חזקה. מלא עמיד למים! מכיל 6 מצבים. ניתן להשתמש עם חומרי סיכה על בסיס אקווה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה צורה אנטומית מאפשר לך לעורר את הנקודה g וקירות הנרתיק.

מאיה, בן 24

"חמש שנים של נישואים רק לשים צלב על החיים הכי סקסיים שלנו.

אי-יציבות סובייטית וחוסר פגיעה של מידע העבירו לנחש שווא כי הליווי הוא משהו, הוא עשייה, זה חסר ערך לשתוק. אבל מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

אבל אני צעיר ומרוצה מאוד להשיג מיטה במיטה. תהיתי את בן הזוג ללכת לחנות המין, והוא רק נשבע וכך לדבר. זה אפשרי שהכל מתאים לו כל כך. שים לב כי הלכתי וקניתי לעצמי gvibe2, עם שפם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, כזה. אני, כפי שכולם אומרים, כ"איפה כזאת מעולם לא חווה! זה מה שהגיע התעשייה, אדם כבר לא נחוץ "

GVIBE2

ויברטורים אטומיים חוזרים על ההקלה של האמיתי, כפי שאנו מבטאים, חבר זכר, אף פעם לא לצאת אופנה. ייתכן כי אתה יכול לחקות יחסי מין אמיתיים גם, ולכן, כדי ליישם חרירי עבור כמה אנשים חושבים, חדירה כפולה, לשחק עם מהירות של תנודות ועוצמה. גדלים וצורה לפחות קצת טעם.

פופולרי צעצועים של גברים2

אוננות פופולרי סקס צעצועים עבור יחיד גברים. זה יקר, אבל זה קופסאות הכוכבים! חיקוי התחת, השפתיים ו הנרתיק, קלות שימוש. המפיקים המציאו כיצד אנשים משמשים להביע מַחְזִיק. עבור אוהבים לחבר בילוי של אוננות בצנצנות. אפשרי ומה הם נתפס, ולכן, לא ערב אחד לקרסט!

פלאללייט

Nexus עבור החבר 'ה הוא כמו lelo עבור נשים! צורה אנטומית, עיצוב רגשות מדהימים מעיסוי הוֹלֵלוּת. צבעוני וצבע כהה, כל הזכר! שנעשו באופן ספציפי אנטומי, לסובב, לרטוט. אם צעיר עבור jeades סקסי למצוא מעסה של הערמונית, אז זה שווה ללכת זה במיוחד.

קֶשֶׁר

TENGA ביצה - אוננות, כפי שהתבררנו לדבר הכי חדש דורות שניתן לאחסן אפילו תחת כרית. איך זה לא היה מוזר, אבל זה מאוד נוח לקחת איתך בטיול ולהחיל למעשה בכל מקום. ביצה סיליקון, אשר מתוח על ידי חבר. בעבר, סיכה הוא שפך על איך אקווה הוא התחיל לבוא לידי ביטוי בסיס. ביצים stiry הם הרבה ממריצים כי שוב ושוב סוף סוף לשפר החושים. רוב אלה אוננות הם חד פעמי. חברה זו נותנת לשימוש חוזר שקט, מטרקס לאטקס של צורות שונות וגודל.

ביצה טנגה

לנה, בן 23

"יש לנו יחסי מין עם בעלי חלק בלתי נפרד ממערכות יחסים. שלוש פעמים ביום לפחות, אנחנו עדיין יכולים להתעורר E, זה הפך, לחזור. אבל הוא מלח, זה בטיסות. קניתי לו קבוצה: אוננות לשימוש חוזר + סיכה גדול floquon על איך אנחנו מדברים כל הזמן, בסיס אקווה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא שמח! אבל עכשיו אני בהחלט בטוח שלא יהיה שום שינוי. לא עבור אף אחד לא סוד כי אנחנו לא יוצאים מימי מיטה!-

אוננות - בובות ללא דופי אפשרות עבור אלה שרוצים לגעת במהלך סקס ולקשר את הגוף של השותף. גברים מאשרים את הריאליזם של רגשות ולכן להתרגל בקלות ההצטרפות לצעצועים שלך, אשר מיישמת את האופן שבו אנו משמשים לדבר, סקסי צריך רק איתה.

באמצע איך להשיג, צעצועי מין מועדפים ניתן למצוא מגה- masturbators. יחיד, חדירה כפולה או רק עם איך להתבטא, הנרתיק. על איך התחיל, לפחות טעם ו אַרְנָק. עבור רגשות אינטנסיביים, יש אוננות מגה עם רֶטֶט. יצרנים, לשים את זה בעדינות, לנסות לחזור על הקלה ריאליסטית ולחזק אותו, אספקת גברים יותר הנאה.

ויקטור, 26 שנים

"הורה לעצמי, כפי שכולם יודעים, בובה יפה עם 3 חורים, רטט. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שעשיתי בשני משכורות, אבל מעולם לא הצטערתי. בכנות כבר zadolbali בקשות לתינוק לישון לה אחריה לרכוש. עבור קרנות אלה, קניתי לעצמי איך אנחנו כל הזמן מדברים, צעצוע מגניב. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה אתה צריך לצחוק עלי, אבל רגשות הם פשוט מדהים, מעולם לא היה מין כזה "

יוסלאד עבור שניהם)

התעשייה לא להרים את זוגות המעוניינים לחזק את הרגשות. חרירי עבור חבר עם שפם, הקלה, כדורים, פסים גדולים. זה הולך כמו טבעות זקפה עם גירוי האתגר של הדגדגן וכמעט כל האחרים. אתה יכול להסתכל על טווח בכל חנות סקס, צעצועי מין פופולריים הם באופן מסורתי בחלק נפרד.

עבור גבירות רגישות יש חרירי עבור שותף, מתן חדירה כפולה, גירוי נוסף ורגשות רב תכליתי. ועל חבר 'ה ביישן גודל קטן, משאבות חרירי הארכה עם גירוי פנימי וחיצוני מיוצגים סוף סוף.

אולג, בן 32

"רק חנות סקס, רק הוא! כל החיים בשילוב בשל חבר קטן. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אפילו המקרים הראשונים התמוטטו בגלל זה. כל כך הרבה זמן מבוזבז. עכשיו אני קונה חרירי - תחושות אש! בנות נאנו, לא מסוגלות לרסן, הייתי גונח את עצמי! כרגע, קניתי, כפי שכולם אומרים, החמישי, יש הרחבה, עם אנטנות, כיורים. אני לא ביישן, סוף סוף, לקחת, בסופו של דבר חנויות אלה על מנת שנוצר "

בנוסף להערכה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, זוגות הטרוסקסואלים, חנויות מין לא להרים עבור לסביות ו gays. עבורם עשה חלקים נפרדים שבהם זוג יכול לפנק את עצמם צעצועים לשלמות הרגשות. בדרך כלל, בחנויות מין הבחירה היא מקיפה יותר, עדיף להיות, בלם בחנות המקוונת. הבחירה תניח לבצע יועצים מקוונים או, כפי שרובנו התרגלו לדבר, שימושי בלוג מאמרים.

הנוכחי צעצועי מין פופולרי צריך להיות בחדר השינה בכל זוג. היה זמן מה כאשר הנושא של סקס Taburovonia היה פופולרי. הגיע הזמן להתעשר, ולשים את זה בעדינות, לישון כדי לישון הנאה ממין עם שותף!

מקרים הם גם להדק עם סקס באיכות גבוהה, שבו שני השותף יכול לקבל נהנה אז לדבר. צעצועי מין פופולריים במיוחד מותר להשיג את הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה. לא משנה כמה מפתיע, הגברים ביישנים לעתים קרובות יותר, ולא ילדה. כולם יודעים שהקצות הוא הראשון לבקר בחנות מרתקת ולבחור משהו, כפי שכולם יודעים, ערב רומנטי.

לפני חזרה, זה שימושי, בסופו של דבר, להכיר את הסקירות הנוכחיות, כדי לא להישאר מאוכזב. מעת לעת, אפילו צעצועים יקרים, סוף סוף, יכול להיות לא מתאים, אי אפשר להחזיר אותם, אבל פירושו הכספים של הבקיע.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני חייב לומר שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 שנים. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהזוגות יפתרו בקשיים בחיי סקס.

בעת בחירת צעצועי מין, יש צורך לשים לב לא רק לפונקציה. הנקודה העיקרית - איכות. לא מקבלים התקנים זולים - זה כרוך עם השפעות בריאותיות חמורות. גורם נוסף - חומר. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל צעצועים למבוגרים סוף סוף עשוי סיליקון, פלסטיק, עץ ואפילו זכוכית. כאן להתמקד הרגשות שלך לא להתחתן עם הבטיחות.

לספק את החלומות שלך בישראל רק כאשר אתה אישה מסוגנן מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5,500 $.
דירות דיסקרטיות במרכז

לאחר כל הקדמה של צעצועי מין, יש צורך לשטוף, כמו אנשים רגילים להביע, מים סבון או חומר חיטוי מיוחד. בתקן - לקחת מכשירים מחומרים שניתן לבוש. לדומה, כפי שכולם יודעים, פרקטיקות מיניות צריך להתקרב למוח.

Просмотров: 177 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar