21:37
כללים חילופים: איך להתנהג עם חבריו ועמיתיו

עבור נערות רבות זה חלום - ללכת עם זכר בחופשה או ללוות אותה על טיול עסקים. במיוחד אם הרכבת הזאת היא לא מסמארה לאומסק, אבל, למשל, ישירות במדינות, אירופה או במקומות מעניינים אחרים. ערים חדשות, מוכרות עם תרבות של מישהו אחר, מנות עם טעם בלתי נשכח עם תבלינים אקזוטיים, כמו גם חנויות בחנויות יקרות - כל זה מובטחת על ידי מדינות רחוקות!

אבל לא רק לנסוע וחג משותף עם השותף שלך - כבוד גדול עבור הילדה. גם דרך פשוטה החוצה לבקר באירועים שבהם עמיתיו קיימים וחברים - זוהי גם אחריות גדולה, וכל נערה צריכה לדעת איך להתנהג כראוי במקומות האלה. במיוחד יחסים עם עמיתים יש נושא קפדני מאוד, והקלה יכולה לעלות על האיש שלך עסקה מוצלחת, עובר דרך סולם הקריירה או אפילו שכר הולך וגדל פשוט. שקול את הנקודות העיקריות כדי וללמוד איך ללוות את האיש בפגישות חשובות!

הכלל החשוב ביותר

הדבר הראשון שאתה צריך לזכור הוא לא הולך לפרטים. לתקשר עם עמיתים וחברים, לא להזכיר תאריכים מדויקים של היכרויות ומדויקות, לא לדון דקויות של היחסים שלך. זה מלא של העובדה כי רבים "בגדים" הם נוחים יותר, למשל, גברים נשואים, ואם אתה אומר כי קשרים הנישואין לא לאגד לך, אז יכול לקבל הצידה שלך לוויה שלך.

זה יהיה אפילו יותר גרוע אם זה יוביל לעמיתיו diamretically מתנגדים מידע, ואז מתברר כי אחד מכם הוא זורח. האפשרות הטובה ביותר היא לדון הכל על החוף. נושאים חוקיים, כמה פרטים חשובים של היחסים שלך וכמה רחוק זה יכול להיות מוקדש לאנשים אחרים בשאלות אלה.

במקביל, אף אחד לא אוסר על שיחות רגילות לנושאים מוסחת ואף להרשים עם שיריהם, שירים, מיומנויות רקמה או תואר בפיזיקה. להיפך, ככל שאתה אוהב יותר את האנשים שעמם עובד האיש שלך כל יום, זה יהיה טוב יותר להשפיע על הקריירה שלו.

דקויות אחרות

יש רגעים אחרים לשים לב קרוב ל: נערות ליווי בקריות

  • המסלול ואת תוכנית האירוע כולל את הלוויין שלך. אמנם בעיר או במקום שבו אתה הולך, קרוב מספיק הוא ציון דרך נפלא, אז לא מתעקשים על העובדה שאתה צריך לראות את זה וללכוד עבור Instagram.
  • אגב, על התמונות. אם הבילוי המשותף שלך עובר בדיוק תחת הרעיון של "ליווי", כללי הסודיות מחייבים את היעדר תמונות משותפות. תצלומים נופים, ארוחות ערב, אהובים עצמיים ברקע של הבניין היפה הזה - זה תמיד בבקשה. תמונות עם לוויה נסיעות - רק בכפוף לתיאום. בסופו של דבר, החברה שלך כנראה בחר שותף קבוע (אישה, מאהב) וזהירות יש להזהיר כי עובדה זו ידועה במעגל קטן של אנשים מהימנים.
  • סקס להיות! כמובן, איזה נופש או ערב אחראי יתקיים ללא פרטיות של הופעות עייפות ומלאות של אוהבי?
  • Просмотров: 124 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar