14:23
לא רק גזע, אבל האקר מחשב אמיתי: כיצד "לשבור" לקוח פוטנציאלי על ידי מספר טלפון

אם אתה עובד בתחום הפנאי, במיוחד בליווי, אתה חייב להתמודד עם גברים שונים. ובכן, אם כל פרטי הלקוחות נבדקים על ידי מנהל אישי או עובדים של הסוכנות האחראית לביטחון. אחרת, הדברים נמצאים בבנות מחפש לקוחות עצמאיים. לפגוש אדם לא ידוע על בסיס חומר - מסוכן וקל דעת, במיוחד בזמן הקשה שלנו. אבל טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לאף אחד, אפילו אפילו בעל ידע מיוחד, "אגרוף" הרבה מידע שימושי על התמונה בפרופיל או במספר הטלפון.

עולם הטכנולוגיה הוא כזה שכל האנשים לעזוב "מסלולים" ברשת. רשתות חברתיות, אתרים, יישומים, balliffs - שירותים אלה דורשים < לקשור למספר הטלפון, ולכן איפשהו אדם בוודאי להאיר. לאחר שבילה חצי שעה, אתה יכול ללמוד אדם מספיק כדי לקבל החלטה: צרו אליו או לא.

דרכים רבות "לקדוח" מספר טלפון 1. "Google"

באופן מפתיע, אבל גם אם אתה מזין את מספר הטלפון של מנוע החיפוש, אתה יכול לקבל הרבה מידע. זה יהיה הקישורים לרשתות חברתיות שבהן הבעלים רשום ואת המודעות על הרכישה ומכירה של נדל"ן / מכונית, במקרים מסוימים, שם ושם המשפחה של הבעלים אפילו לשים ראיות. עם המידע שהתקבל, אתה יכול ללמוד עוד על האדם לפתח חוות דעת על הלימות שלה ואת כושר הפירעון, אשר חשוב גם עבור עצירות.

2. "אגרוף" על שליחים

הוסף קשר עם יישומים כגון WatsApp, Viber, מברק וכו '. אם אדם משתמש ביחסים אלה, יהיה כנראה תמונה אישית, ואולי, כמה שורות שימושיות של מידע.

3. טען את החשבון הנייד או השתמש במערכת התשלום של SBERBANKLINE

אם אתה זורק כסף על החדר, המארח יוצג בדיקה. אתה יכול גם לשאול את המפעיל לספק נתונים אלה, הם אומרים שאתה רוצה לעשות תרגום איפה אתה צריך. זה שימושי אם כרטיס ה- SIM נשמר באופן אישי ללקוח ולא נשאר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

בנוסף, אם תנסה להרוויח כסף באמצעות App Sberbankline, הנתונים האישיים של האדם יושקו לפני המשלוח. עכשיו, כרטיסים בנק הם מקושרים למספר הטלפון יכול להיות שימושי באמת. לאחר קבלת השם, את שם המשפחה ואת הפטרונום של הלקוח, אתה יכול ללמוד הרבה יותר, אותן רשתות חברתיות או לשאול את המוכר.

4. בדוק את מסד הנתונים

ברשת, כמות עצומה שלהם, יש אפילו אתרים מיוחדים, וחלקם בחינם ואחרים לקחת כמות מסוימת עבור המחאה. הזן את המספר והמערכת מציג באופן אוטומטי את המידע מהרשת עם איש קשר זה. זה יהיה כל אותם קישורים לרשתות חברתיות, אתרים, לוחות עלון, שליחים, וכו '. רק לא צריך לחפש את כל המידע הזה בעצמך. גלול מבעד למספר, המתן מספר דקות וקבלו את התוצאה.

חָמֵשׁ. השתמש ביישומים

בבת אחת, בקשת GetContact היה פופולרי, זה עבד על בסיס של מספרי מיזוג שאוספים בנקים, שירותים שונים, וכו '. בנוסף, כל משתמש ביישום עצמו פותח באופן אישי את הגישה של ספר הטלפונים שלו, הפעלה מחדש של אנשי הקשר. יישום מופעים, באיזה שם אתה כתוב בספריה של אחרים. אוקיי, זה כיף לדעת כי מישהו שאתה רשום כמו "Vika משוגע" או "מתוק לחמניה". אבל בשבילך, כמו מפסיק, את השימוש של הבקשה אחרת. מספר מספר הלקוח, אתה יכול לדעת איך זה נשמר בספרי הטלפון של אנשים אחרים. ואם אנחנו נפגשים משהו כמו "פריק - לא לקחת את הטלפון", "Vitya - Pervers" וכן הלאה, אז זה עולה 10 פעמים לפני שתתחיל בתאריך. ואם הרשימה הבזקת את הכתובות האלה כמו "ויקטור - 100 ורדים ב reunion", "Vitya - הוביל נחמד" ו t.ד '., אז אתה יכול להיפגש ללא חששות. פחות יישומים כאלה חסומים כל הזמן, אבל אנלוגים מופיעים, אבל הבסיס לא יכול להיות כל כך גדול. עם זאת, ניתן יהיה ללמוד משהו שראוי.

יש גם יישום trudecaller ואת אנלוגים שלה, בעיקר שילם גרסאות. זה יוצא מכל הנתונים הזמינים בספרייה ומידע מידע על הערוצים שלה. אז אתה יכול לקבל את כל מידע המנוי זמין.

כיצד למצוא מידע על אדם לפי תמונה

אם ללקוח יש גלגול ב Messenger, לאחר מכן תמצאו על הפרופילים שלו על רשתות חברתיות. לרוב, לאדם יש רק אחד צילום נורמלי שומן נמצאים בכל מקום. פשוט להשתמש Yandex או של "חיפוש תמונה", והמערכת תיתן באופן אוטומטי קישור לרשת החברתית, שם נעשה שימוש בתצלום זה.

אבל אם אדם משתמש בתמונות שונות, היציאה היא גם שם - מערכת החיפוש (Findface). ישנם יישומים רבים ואתרים ועל בסיס בתשלום חינם, אשר יעזור לך למצוא הכל על אדם אחד מאשר תמונה אחת. כדי לעשות זאת, יהיה עליך להדגיש את הפנים ולחץ על לחצן החיפוש. המערכת לא רק להציג פרופילים על רשתות חברתיות, אלא גם יאסוף את כל פרטי התמונות הקשורים לאדם זה. פתאום הוא אדם מפורסם ותקשורת שלעתים קרובות מהבהבת בתמונות.

לסכם

אסקלאגו חייב להיות אחראי על בעיות בטיחות אישי ולא ללכת לפגישות עם כולם. יש בסיס מיוחד לעובדי פנאי, שם לקוחות "השחורים" הוא התאספו. יש צורך גם לשמור על קשר עם נערות אחרות, כך, עם המקרה, היתה לו הזדמנות לבקש את העזרה של "קרע" על ידי מספר אחד או יותר, כי הלקוח כבר יכול להשתמש בשירותי ליווי. ישנם פורומים מיוחדים, דיונים ו "chatters", שבו הבנות מסופקות לסיוע מלא אחר.

עם זאת, גם באופן עצמאי, אתה יכול לנסות לאסוף מידע באמצעות שיטות לעיל. לפחות משהו אולי מוצא את זה אפשרי אם רק הלקוח לא נשמר על האנונימיות ולא להתחיל כרטיס SIM נפרד, זה יהיה חצי שווה או שוב לא גדל.

Просмотров: 2954 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar