14:23
למה אחרי סקס ריח מופיע? מה צריך להיות?

באהבה רומנים אחרים קורא עבור גבירות, אתה יכול לעתים קרובות לתקשר את הביטוי "בחדר שולט ריח של סקס". אבל יש לזה מקום להיות אחרי כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, איך החאליאית נראה סיים נהנה, וזה שלו מקור ומה זה, נעים או לא נעים? כל השאלות האלה על כך תופעה, כמו ריח אחרי סקס - והם דורשים תשובות.

התוכן של המאמר

1 ריח Postcoital ליידי: למה הנרתיק משנה את הריח שלו 2 סטייה מהנורמה: ריח לא נעים לאחר מִין 3 כל הצבעים של ריחות: איזה זרע מריח ו פריקת דאם 4 ריחות אשר בהשראת מין 5 לשטוף או לא: שאלה קשה עם זה נראה רגיל תשובה 6 הוא ריח של סקס אטרקטיבי? 7 במקום Afterword: ריח של מין וחיים

ריח פסטהלי ליידי: למה הנרתיק משנה את ארומטי

גם למדענים נודעו כי מקור הריח העיקרי, אשר מופיע לאחר יחסי מין, הוא הנרתיק של הנשים. אולי העובדה שהאיש הוא מקסימום מריח מאוחר יותר - במקום שהוא באמת ניסה לנסות, אבל הגברות איברים איברי המין ואמת לשנות איך אנשים משמשים להביע את הריח שלהם. מאיזו סיבה זה מתרחשת?

העובדה היא שבאמת מה שנקרא ריח של סקס - זהו תערובת של הקצאות של הגברות לאחר אורגזמה, סיכה טבעית זֶרַע. ובכן, בסוף, זה יכול גם, בסופו של דבר, להוסיף ריח הזיעה של אוהבי עייפים.

כדי, באופן כללי, להבין היכן נלקח ריח הנרתיק, אתה צריך לדעת כי דברים מיניים בין האיש לבין הגברת הם כימיה על ידי טבעם.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים, מה הרצון להיראות כמו מבט חיובי בפגישה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. זה הרווחים של זה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל דבר הדרוש.

וכיצד אנו רגילים לקרוא, כדי להבין את טבעו של ארומה, אתה צריך לזכור את קורס הלימודים ללמוד.

הנרתיק יש רמה קטנה מאוד של pH, פשוט מדבר, שלו יום רביעי - חמוץ, וזרע של גברים הוא בעצם אלקלי, במילים אחרות, היא בסופו של דבר יש רמה גבוהה של pH. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי הקשר של אלה 2 נוזלים הוא סוף סוף ביותר כפי שהנהיג, הרגיל תגובה כימית - חלבון מתרחש, שהוא מקור הריח עם אז שיחה מושחתת רומנטית.

אבל מה, במקום שותפים להשתמש בקונדום? אז איך לבוא לידי ביטוי מתואר מעל, כפי שכולם יודעים, התגובות הכימיות הם באמת לא רק קורה, אבל הנרתיק נשים, וזה מנגינה צר, אבל שינויים, עדיין מריח כמו אנשים נהגו להביע בדרכים שונות - רק לתוך הצנוע עם קונדום הוא ריח של חומר סיכה ממנו, את התגובה של הרציונלי מרצף והכל כואב, אותו זיעה. אתה צריך לומר כי Voila - ריח של סקס הופיע ללא תגובות כימיות.

מן השותף לשותף, הוא יכול פשוט לשנות - במילים אחרות לאחר יחסי מין עם איך נהגנו לקרוא, גברים שונים של הגברת ריח כמו לומר איך להגיע, בדרכים שונות. ברור לכולם שהריח, לשים את זה בעדינות, נעלם אחרי הנסיעה לשירותים ואת הנשמה צלוי - בפעם הבאה זה יהיה אפשרי מרגיש רק אחרי עוד סקס 1.

תהנה? באופן כללי, כן, בתוכה, אין דבר דוחה. לא הרבה מי יודע כי בשל דם בתולה, ריח של מעשה מיני עשוי להיות לא נעים רק בזמן הראשון. זה במקום שהוא הופך מסריח לאחר אובדן התמימות - זו סיבה לפנות לרופא, כי תופעה דומה רק עלולה להצביע על בעיות בריאותיות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

מה ריח מהחבר יכול להיות בהחלט נחשב הנורמה של האיש לא צריך להריח, תמצאו במאמר על הקישור.

סטייה מהנורמה: ריח לא נעים לאחר Sex2

כאמור, באופן כללי, תערובת של ריחות, אשר מתעוררת בשל יחסי מין, הוא די נעים. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך תנאים ששיתונים הם בריאים לחלוטין. אבל אמבר לא נעים זה כמו פעם ראיות לא בריא. גוף האדם הוא מנגנון הוקמה להפתיע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אין בו שום דבר מזדמנים, ואפילו הריח אחרי המין יש מטרה. נוכחותו במקום מציינת כי שני השותפים נהנים. ראוי לציין כי אין ריח בחדר, אתה יכול לדמיין כי הגברת סימולציה אורגזמה.

אבל מה ישירות - זה כבר יגלה את הרופא.

ריח לא נעים לאחר יחסי מין, לא סופר רשום מעל האירועים יכול להיגרם על ידי שאינו טבעי כללי עם הכללים, באופן כללי, היגיינה ו להיפך - ולא הגברת נראית לעתים קרובות מאוד, נראה כי לגרום הפרות Microflora.

הפרעות הורמונליות, סוכרת ואף עודף תבלינים שום - כל זה סוף סוף יש השפעה על הריח, כמו הכל ברור, הנרתיק של הגברת הוא לא הכי טוב, עם כל זה לעתים קרובות לפני סקס ואפילו בתהליך, הריח לא מרגיש, מתבטא כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, מלא כוח רק לאחר השלמת חוק מיני.

אבל עדיין ריח לא נעים אחרי סקס מתבטאת בשל פטריות מיד או את המחלות המועברות סקס way.

במידה מסוימת, זה הפך, להזהיר את המראה שלו (רק מאשר המקרה אינו במחלה) יכול אינטימי הוא גם היגיינה עם ההקדמה, כמו רובנו מתייעצים, מיוחד, מיוחד ג'ל, תחתונים כותנה נוח וחוסר מתח. מאיפה זה בא פסקה אחרונה? זה באמת מאוד סקרן!

כל הצבעים של ריחות: איזה זרע מריח ו דאם פריקה

מתברר כי לוח הצבעים של תוצאה זו של הזכר אורגזמה משתנה פשוט סעפת מחברת: זה הכי טוב להריח לאחר שיעורים פיזיים, לאחר הלחץ הוא הופך חומצי, ואחרי זוג מין פועל עם שפיכה ברציפות, זה יכול גם להתחיל להריח אפילו לא נעים.

אבל עדיין הזרע על שפע של הצלחת של ריחות הוא בהחלט לא לעומת הגברות של הנרתיק. שחרורו יכול להריח כמעט הוא משמח, ועליהם משפיע על המוני הנסיבות.

אז במקום הנרתיק הוא גדול לחלוטין, אז אחרי סקס זה מריח ... Prostokowash. וכל זה בגלל הגברות, כמו הרבה מאיתנו רגילים לקריאה, איברי המין מטופלים יש חומצה לקטית, שהוא כמו חיטוי טבעי. אולי העובדה כי מעשה מיני הגוף, הוא הפך, תופס סיבה אדירה לחיטוי, ומכאן הריח.

ריח רווי, אשר מתרחשת גם באזור, כפי שכולם מובנים, סקס קטן שפתיים וגדל במהלך כאשר הגברת חווה התרגשות, מאוד אטרקטיבי לגברים. הוא, לשים את זה בעדינות, מתערבב עם כל הריחות האחרים אחרי סקס, יצירת פומבית ייחודית באמת.

אגב, בין המחזור, ריח שלאחר ההגה של הגברת משתנה מאוד, וכל בגלל. כי באותו זמן הגוף שלה שולח איתותים קבועים שותפים, כולל בעזרת ריח - כי סיכויי התפיסה במהלך תקופה זו הם משמעותיים מאוד. אז, אחרי מין בתקופה זו, הריח הופך להיות אטרקטיבי עוד יותר, כי ככל שהמין יהיה יותר בגברת בתקופה זו, ככל האפשר את האפשרות שהיא נכונה בהריון, והן ישירות לכך ומבקשת את גופה בתקופה זו.

הבהרה לבנה של הנשים: נורמלי או הבדלים? על זה במאמר שלנו רחוק יותר על ידי התייחסות.

מריח כי הם גם בהשראת sex4

זה, בסופו של דבר, זה אולי נראה מוזר, אבל הריח אחרי המין מעורר כמעט כל בשמים כדי ליצור גם יצירות בטעם בלתי מתפשרים כי אפילו יותר מ מתנה עם מחשבות על אקזוטי כזה.

אז, פאו דה בית הוא ריח זכר כי מקצה איש של ריח כזה כאילו עבד כל הלילה במיטה. נִפלָא, אבל הוא נהנה ביותר מאיתנו רגילים לקרוא, מאוד פופולרי עם נציגים, איך להתבטא על ידי מסיבי סקס שמאמין בכך שהם מושכים את תשומת הלב של נשים. לכן אם הם טועים? סביר להניח לא!

מוחה את שופכים לה-ייר - בדרך כלל הריח הוא מוצק מאוד, נכון לפני כן, באופן כללי, זה מתאים לריח של שתן טרי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אקזוטיזם שלא יתואר הוא זה לקרוא. לא לכל אחד לא סוד הוא שעדיין ריח של מפשעה גברי אחרי מין וזיעה בריאה.

מוזר יותר מאיתנו לבד אומר, פנטזיות בושם בא לידי ביטוי בשמים שעשו סקסי מבולגן רק התגלגלו מהמיטה. הם מעורבים הריח שנראה סוף סוף אחרי מין, עם ריח של כרמל, וקרא להם איגוד בושם על הנושא של מושך, אשר האלי לאכול עדיין מרופט ומין מיץ מין בטעם.

בושם מבולגן סקסית רק מגולגל מהמיטה

Caldo Legnoso יהיה הרכב עץ טוב אם הוא לא התערבב את ריח לטקס - קונדום שהוא אדם אמיתי שימושים למגע מיני. עם כל זה, הוספת פתקים הערות, היוצרים של ניחוח, בסופו של דבר, מתפללים כי לטקס זה כבר בשימוש במיטה עם גברת תשוקה.

אבל הריח הכי סקסי של כל הפרשות מגניפים. יש לומר כי ריח זה נעשה על ידי הצרפתים, והוא גורם לקוקטייל שלם, כפי שכולם מובנים, הכי שנוי במחלוקת רגשות. ראוי לציין כי, והכל, כמו רבים באים לידי ביטוי, כי זה מסה בושם שיער, ב אשר ריחות מעורבים של Prokobivashi (במילים אחרות, איך נהגנו לקרוא, הנרתיק של הנשים אחרי סקס), זרע ודם (אשר רומזים בבתולה). The Tack של דגים גולמיים הוא גם, באופן כללי, רמזים עבור סקס הוא חלבון שמופיע בעת ערבוב זרע עם טבעי, כמו פריקה ברורה, בנרתיק.

לשטוף אותו או כך לדבר: שאלה קשה עם איך המוסד הוא הוקמה, רגיל תשובה 5

עבור כמה נציגים, כמו רובנו לבד אומר, סקס יפה סקס הוא סוג של פטיש שלך, אז הם, בסופו של דבר, מעדיפים לאחר מכן, ולכן, לקחת מקלחת, וכדי להיות כמו כמה שיותר. אחרים, להיפך, לרוץ לשירותים חדר ההזדמנות הראשונה. לכוון את תשומת הלב של אשר של קווי ההתנהגות השנייה נכונה?

רופאים אומללים כי, כפי שנהגנו לקרוא, ריח קטן אחרי סקס הוא נורמלי. והוא בהחלט לא סיבה לקחת מקלחת נרתיקית, איך לומר שזה עושה מספר בלתי מוגבל של נשים. יתר על כן, גינקולוגים אפילו החלו להיות מנסה להניא את הלקוחות שלהם, כפי שכולם יודעים, כזה הרגל. וזה בלתי נשכח, הוא מבהיר כיצד אנו רגילים לקריאה, מספר אירועים פיזיולוגיים.

והכל, כמו רבים חושבים, כי, להתקלח, הגברת היא תערובת סרט טבעי שמגן על הנרתיק שלה מזיהום. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי ולא הריח הוא לא נעים באופן מוחלט, אתה יכול להשתמש בד רטוב.המחקר הרלוונטי ערך מדענים באנגלית, אשר הראשון ניסויים עם חולדות, ולאחר מכן החלו לגלות מה של אנשים. וגילה כי במונחים של הערעור של ריח המין, אין הבדלים בין אנשים וחולדות.

הכל כבר מזמן ידוע בכך שהוא רגיש במיוחד למגע מיני. אז, למעשה, במקום להביא את הגוף לטובת ולהיפטר הריח, הגברת פשוט עושה רק נורא. בדרך כלל אחרי סקס, החיידקים פשוט לצבור בכה, שבו לאחר המקלחת נשלחים ישר הנרתיק חסר הגנה. אז אחרי מגע מיני, עדיף במשך זמן מה כדי להיות מבולבל על ידי ריח של סקס, מאוחר יותר ללכת לשירותים ורק אחרי כל זה כבר ללכת.

הוא ריח של סקס אטרקטיבי?6

מתברר כי היוצרים של פאו דה בית לא לשווא לתת גברים, כמו בראשות, ריח שלהם - נציגים של הרצפה היפה, פשוט משוך באופן חד פעמי את הריח של אדם שלא היה כל כך הרבה זמן זה כבר זמן מדהים, אז היא אפילו לא היה לי זמן להתקלח ולשטוף את עקבות של תואר ראשון כמו שאנחנו מבלה זמן בילה זמן.

פונה דה בית

נציג הרצפה היפה של אדם כזה מוערך כמו מנוסה ויפה - והם מוכנים מאוד ללכת איתו במיטה. עם כל הריח הזה, יש להרגיש ברור כי זה משחק איך התפקיד החשוב.

במקום Afterword: ריח של מין וחיים 7

אז, זה די ברור כי הריח אחרי סקס הוא לא בדיוני של מתבגרים או צעירים מודאגים מינית שחושבים רק על איך לגרור את הגברת במיטה. זה באמת קיים, בסופו של דבר, הוא מורכב מזוג של רכיב, שרובם הם גבירותי נשים אחרי סקס, זרע וזיעה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים להסתכל על הפסטיבל, לטפל ישירות מתחת לטפל עם ילדה בהירה. הרווחים של זה הוא די מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

במקרה של שימוש בקונדום להם, ריח של לטקס נוסף גם הוא. אבל בכל מקרה, הריח נותר די נעים, ובגלל כמה מאיתנו לא אומר, שבסופו של דבר את התגובה האלקטרונית של הנרתיק והזרע, בסופו של דבר, החלבון מתרחש, הוא, בסופו של דבר, עשוי לא נכון לוותר על כמה באים לידי ביטוי, דגים גולמיים.

אלא אחרי סקס אני רוצה לפתוח במהירות את החלון ולשטוף, נראה שהוא על נוכחות בגוף (בדרך כלל נשית), צרות מסוימות, הנגרמת על ידי זיהום פטרייתי או אפילו std. בכל מקרה, למדי לא נעים ענבר אחרי סקס הוא לא יוצא מן הכלל (כי זה משפיע על ריח זה כולל מתח ומזון מתובל) הוא הכרחי לחלוטין כדי ליצור קשר עם הרופא. זֶה יעזור למצוא את הסיבה אחרי סקס זה מריח לא נעים, להיפטר ממנה.

מעניין, הריח אחרי סקס נראה למשוך גברת לגבר (מחקרים בכיוון ההפוך לא נערכו) כי השראה כמעט כל בשמים ליצור יצירות שלא יתוארו - מ נעים מאוד ספֵּצִיפִי.

ולא הריח לאחר, כפי שכולם מובנים, איך שותפים צמצמו מיטה, לא נעים, עדיף לא לשטוף במשך זמן מה אחרי סקס, כי הנרתיק במהלך תקופה זו הוא חסרי הגנה במיוחד יכול לקלף את החיידקים המסוכנים. זה יהיה רע אם לא שנראה מה זה לא יצא, מהרעיון של גוסס גם צריך להיות מזוהה.

במילה מילה, הריח השולט בחדר (ונשאר על הגוף) אחרי שאנשים בילו את הזמן בצורה מושלמת, זה בקושי לא נעים בלי אירועים משמעותיים. נראה שהם ללבוש, הוא הפך, להצטרף למין, בסופו של דבר, הוא חלק סְבָכָה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. באמת, עובד כמו סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עוזר לזוגות, זה היה אפשרי לפתור קשיים בחיי המין.

ריח אחרי מין - תופעה יוצאת דופן בתנאי, קוק יודע את הטבע. יש לומר כי הוא, לשים את זה בעדינות, מסדיר השפעה מרגיעה על השותפים ואפילו בסופו של דבר, הוא דוחף לחזרה על יחסי מין. הכל על מנת להגדיל את האפשרות של תפיסה של התינוק. מה הם שונים מריח סבל?זה אפילו קל לדמיין איך זה, מצב כזה, אבל עם נדיר זה לא: וזה, מאשר אחרי שזה נראה חם סקס נחמד בחדר השינה, את ספינים של דגים רקובים, אז זה אפילו צריך אוויר בדחיפות את החדר? זה קובע כי למישהו משותפים יש מחלה שנגרמת כפי שהיינו קוראים, גרדנלולר.ריח חמוץ מאוד חייב לכפות על גברת, זה נעשה, לחשוב על טום, ולא היה לי פטריות (קיכלי), ורומב או ambit sunulet עם הסתברות של כמעט 100% מעיד על נוכחות של הגוף std.

Просмотров: 5197 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar