19:11
מול הקהל: 5 סובייטים למין במקום ציבורי

אתה יכול לראות שותף בעיניים בכנות לומר כי מעולם לא חשבת על סקס במקום ציבורי? בְּקוֹשִׁי. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל סביר להניח, אתה, כמו הרוב המכריע של אנשים, הוא עמוק בתוך הרצון לנסות סוף סוף לעשות אהבה איפשהו מחוץ לבית. וזה נורמלי לחלוטין. סקס ציבורי רועד וגורם סקרנות.

למה אתה אוהב סקס במקומות ציבוריים
בהתחלה, לעזאזל זה נראה מרגש. "בכל אחד מאיתנו יש חלקיק של אקסהיביציוני, ולתת לו לא, באופן כללי, זה strup, - אומר הסקסולוג מוסמך ג'יג'י אנגל, - הרעיון שמישהו נראה כאילו יש לך יחסי מין, יפה, כפי שכולם הם מובן, חם. זה כמו לציין סרט פורנו שלך. לכן כל כך הרבה אנשים נבחרים מדי פעם מחדר השינה לבלות זמן נהדר יחד במקום אחר. ".

קיום יחסי מין במקום ציבורי, נראה שהכל אומלל, באופן בלתי חוקי (ובמשהו הוא למעשה בלתי חוקי), והאפשרות של מה שתיתפס על ידי פליטות של אדרנלין. מכאן - רגשות חדים במיוחד.

סיבה מספר שתיים: סקס ציבורי מביא עושר בהיר, כפי שכולם מובנים, כדור מיני. זה בוער במיוחד ממה שאתה יחסים ארוכי טווח. סקס פתאומי בטבע (או בחניה, או בקולנוע) יכול להיות יזמי, בסופו של דבר, להחיות את המצב.

מתוכננת למדי להיות במקום שבו יש לך רק הזדמנות ליהנות חבר בפומבי, עדיף לנטוש את גרבונים בכלל.אגב, השותף שלך יעשה את הרעיון שאתה חשוף מתחת לבגדים העליונים. ותודה, עדיין יש לך תחתונים, אבל בעוד רגע כדי לדבר, החלטנו לפרוש, לנסות במהירות להחליק כדי להסיר אותו מראש ולא בולט בשקית. במקום שאתה הולך גם לעשות אהבה בפארק או בכל מקום בטבע, ללבוש דברים כי מניחים לך להתמזג עם הטבע שמסביב.

הנה פרדוקס כזה. ואת הטאבו הזה יש השפעה עלינו, אנחנו רוצים את זה או לא.

כמעט כל זוגותיהם כל חייהם מתאימים ל- MGL ומאחורי דלתות סגורות, ובכלל, לדון בחיים אינטימיים מהם לא יתקבלו. זה סקס ציבורי וטוב: לחשוב על זה לך עם שותף כל כך מאוהב כי הם מוכנים לזרוק אחד לשום מקום, מגניב מאוד.

5 סובייטים

גֵהוּת

הקפד לקחת קונדומים וכלים איתך, כפי שאנו מרגילים לקרוא, היגיינה אישית: מגבונים רטובים ובקבוק מים לפחות. ברחוב ובכל מקום ציבורי עוד יותר חיידקים ובוץ מאשר בבית, אז אתה צריך לנקות את עצמך לאחר יחסי מין. לא הרבה מי יודע מה זה יהיה נהדר למרוד את הפלסטרים ואת החיטוי לאופציה מאשר אתה או השותף שלך נוהגים על סניף או משהו אחר.

חֲקִיקָה

זכור כי במקומות שונים שונים קנסות ו systematization של הפרות. כרגע בפדרציה הרוסית אין עונש על סקס ציבורי ככזה.

לספק מטרות יליד בישראל בישראל, במקרה שאתה אשה מסוגננת מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5500 יורו.

אבל במקום שאתה תראה, למנוע בעיות עדיין בקושי לקרות. כאן תלויים התקריות במקום שבו אתה מחליט retakake. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

קשיים נוראים יכולים להיות במקרה זה כאשר כמיקום כיצד אנו רגילים לקריאה, אהבה ראויה לבחור את השטח של גן ילדים, בית הספר או מוסד כזה. אתה חייב לומר כי העובדה כי קטינים יכולים להיות איך אנחנו רגילים לקרוא, עדים לא רצוניים של kuvirconia שלך, אפילו נשמע לא מוסרי.

באופציות אחרות, אתה מאוימים באחריות ניהולית עבור הווליגניזם הקטן, שהוא גם לא הקצה הטוב ביותר של האירועים. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהכל קורה על השטח של מדינה אחרת, זה הגיוני ללמוד על חקיקה מקומית לפני שתמשיך עם המקרה.

בכל מקרה, אפילו ממה שאתה עובד, לשים את זה בעדינות, למנוע פגישה עם המשטרה, הווידאו של הפגישה האינטימית שלך עשוי להיות באינטרנט. לכן, כך שהכל לא הושלם על ידי הצרות, אנחנו יכולים לטפל בכך, איך אנחנו רגילים לקרוא, מקומות מסוכנים רק להיות זהיר.

בחירת מקום

אתה צריך, באופן כללי, לבחור כמה כמה ייראה הרפתקני, מרגש ולא כמו אחרים, אבל עם כל זה לנסות לא להפריע לאנשים שאינם רוצים להשתתף במשחקים שלך. כל עוד אתה נוח ולא מסוכן, סקס יכול גם ללמד במגוון של מיקומים. לפעמים כדי להחיות חיי מין, זה מספיק כדי להגיע לאוויר בחוץ. לדוגמה, מרפסת, בחצר האחורית, או אפילו חיות בר מתחת לכוכבים, נראית מתאימה, או אפילו במדבר במילים, כל זה, לשים את זה בעדינות, נותן לך תחושה של חופש תשוקה unbrided.

במקום שאתה רוצה להוסיף אקסטרים, אפשרויות נוספו עוד יותר: קולנוע, קומה של ריקוד צלצול בפסטיבל, חניה, חוף, שירותים ציבוריים - הכל לשירותך.

להתמקד הרצונות שלך, אבל לנסות לשמור על סיבה נפוצה. זכור: טוב יותר, כך שאף אחד לא ראה אותך. חזור, הרעיון של להיות נתפס או עצור, מרגש ביותר. העיקר הוא לא לתת פנטזיות אלה על ידי 100 אחוזים כדי להשתלט עליך.

בגדים ישים

ראשית, במצב זה, התחתונים יהיה לך, זה הפך, להתערב. כאשר אתה רוצה לקיים יחסי מין במקום יוצא דופן, אתה בקושי יש זמן לבסוף להתעסק עם פשתן (במיוחד את הנשים).בפרט, אתה מרגיש כי החיים האינטימיים שלך יש לאחרונה עלים סוף סוף לעשות את הטוב ביותר. מאה אחוז יכול להיות כי אדרנלין ותחושה של תככים כי תקבלו יחזיר את התשוקה לשעבר רגשות טריים לחדר השינה שלך.סיבה 3 - חופש.

ישראל ללא החלל דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום המדריך Escaled רק מלווה את השותף באירוע, מחזיק את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

ובכל זאת, נושא המין בחברה המודרנית הוא עדיין tabulated, למרות hypersexualization בתרבות ההמונית.

מתאים חם, איך אנחנו רגילים לקרוא, מושתקים צבעים: ירוק, אפור, חום. ולא כל אחד מכם נראה להתבלט בעיצומה של דשא עם נקודה אדומה בהירה, זה לא סביר להישאר מעיניהם.

עזרה לאחרים

לארגן את המין הציבורי לא אומר עוסקת בדברים מגונה מול כולם מסביב. זה לא מקרה לעבור למעשה מפגין. לכבד אנשים סביב עצמם. הפנים בין תככים לבין debauchery עדיין שם, וזה לא ניתן לראות.

כן, סביר להניח, יהיו אלה שיביט בך בהנאה, אבל זו לא סיבה, לשים את זה בעדינות, לשבור את המקום האישי של מישהו אחר ולגרום לך לטפל בך, איך להביע אנשים אחרים - תאמין לי , רובם, באופן כללי, ירגיש מאוד לא נוח. הכל כבר זמן ידוע לכך ולוודא שאתה לא למשוך יותר מדי תשומת לב. כולם ברורים שיש לך שותף עדיין צריך לשמור על פרטיות קטנה.

Просмотров: 288 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar